podlist.gr

Caro Diario - Η χειραφέτηση του θεατή

Πριν ακόμη ανακαλυφθούν οι όροι "διαδραστικό σινεμά" και "αμφίδρομη σχέση σκηνοθέτη και θεατή" ο Άλφρεντ Χίτσκοκ είχε ήδη (ψυχ)αναλύσει διεξοδικά και δημιουργικά τα συγκεκριμένα ζητήματα. Μεγαλύτερη απόδειξη της χειραφέτησης του θεατή από τον κορυφαίο Χιτς ήταν ο "Σιωπηλός μάρτυρας" του 1954 με τον Τζέιμς Σπέιντερ σε ρόλο ηδονοβλεψία καρφωμένο στην καρέκλα του (το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι;) αλλά η πιο διασκεδαστική της εφαρμογή ήταν το αξεπέραστο "Σκιά των τεσσάρων γιγάντων" που κυκλοφορεί και πάλι στα θερινά.

Περισσότερα επεισόδια

Caro Diario: Το παγωμένο χαμόγελο του «Τζόκερ»

Οι επιδόσεις του «Τζόκερ: Τρέλα για δύο» στο αμερικάνικο αλλά και το παγκόσμιο box office μόνο…. τρέλα δεν προκαλούν. Η νέα ταινία του Τοντ Φίλιπς με τους Χοακίν Φίνιξ και Lady Gaga απέτυχε στα ταμεία λόγω μιας σειράς από άστοχες επιλογές και αποφάσεις. Ας τις δούμε αναλυτικά.