Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά
Στον αντίποδα των πολιτικών τραγουδιών που έμοιαζαν με συνθήματα, τα ρεμπέτικα έφερναν έναν μποέμικο αέρα και αμφισβητούσαν τις μικροαστικές συμβάσεις. Οι γυναίκες στα τραγούδια ήταν ανυπότακτες, χειραφετημένες, μάγισσες. Οι άντρες πλάνητες, τυχοδιώκτες, αγρίμια. Το 1983 η εξαιρετική τηλεοπτική σειρά “Μινόρε της Αυγής, του Κώστα Φέρρη αγαπήθηκε και έκανε γνωστή την ιστορία του ρεμπέτικου στο πλατύ κοινό. Όλα αυτά στο podcast του Χρήστου Χωμενίδη.