podlist.gr

COSMO sta ellinika
COSMO sta ellinika

Ένα Πάσχα για όλους τους χριστιανούς; - *Erlangen sta ellinika*

# 155 Για το ενδεχόμενο μόνιμου κοινού εορτασμού του χριστιανικού Πάσχα μιλάμε με τον καθηγητή Γενικής Εκκλησιαστικής Ιστορίας κ. Ιωάννη Παναγιωτόπουλο. Γιατί υπάρχουν ημερολογιακές διαφορές του Πάσχα, τι πιστεύει η Ορθόδοξη εκκλησία και πώς μπορεί να επιτευχθεί σύμπλευση στον εορτασμό. Ταξίδεψε μαζί μας στην Ελληνική κοινότητα του Erlangen https://chat.whatsapp.com/DQbZobebggW5xEKB6kvB4y Von Angela Konti ;Sofia Stavrianidou.

Πηγή: https://www1.wdr.de/mediathek/audio/cosmo/griechisch/audio---------erlangen-sta-ellinika-100.html

Περισσότερα επεισόδια

Στην διαδήλωση με τον Σύλλογο Επιστημόνων Βερολίνου - *Ratingen*

# 154 Η μακρά παράδοση που θέλει τους Έλληνες να διαδηλώνουν με ηχηρή παρουσία και στους Γερμανικούς δρόμους συνεχίζεται. Mε αφορμή τις πολυπληθής συγκεντρώσεις για το δυστύχημα των Τεμπών, μιλάμε με τον Μιχάλη Συμεωνίδη, πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Επιστημόνων Βερολίνου-Βρανδεμβούργου, συνδιοργανωτή των δράσεων. https://gr-akademiker-berlin.de/ Ταξιδεύουμε ακόμα στην ελληνική κοινότητα του...

Ελληνικό Ραδιόφωνο από την Νυρεμβέργη *Νυρεμβέργη sta ellinika

# 153 Το ελληνόφωνο ραδιόφωνο ellinadiko.eu εδρεύει στην Νυρεμβέργη και εμείς μιλάμε με τον ιδρυτή του και παραγωγό Τάσο Τζιώκα, για την ιστορία και την γέννησή του, τις μουσικές και τη σχέση με τους Ελληνες ακροατές της ομογένειας. Συζητάμε επίσης με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Κοινότητας Νυρεμβέργης. https://www.griechische-gemeinde-nuernberg.org/ Von Angela Konti ;Sofia Stavrianidou.

Πως διατηρούνται τα ελληνικά σχολεία στην Γερμανία *Fürth στα ελ

# 152 Με την ενεργή προσπάθεια των ελληνόφωνων οικογενειών διατηρούνται μέχρι σήμερα πολλά ελληνικά σχολεία στην Βαυαρία. Τι δράσεις αναλαμβάνουν όμως οι γονείς όταν αυτά τα σχολεία απειλούνται; Για τον αγώνα των γονέων και κηδεμόνων του Μονάχου και το αίσιο τέλος του μας μιλά ο Αντρέας Παπαστέργιος. Ταξίδεωε μαζί μας στην Ελληνική κοινότητα της Φύρτης. Von Angela Konti ;Andrea Mavroidis.