ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 10: Ο θαυμαστός κόσμος των Google Ads, με τον Άγγελο Γαλανάκη
Με μερικά κλικ, η διαφήμιση μπορεί να γίνει ένας από τους πολυτιμότερους συμμάχους της επιχείρησής σου.
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Άγγελο Γαλανάκη, Περιφερειακό Διευθυντή πωλήσεων στην Google, σε ξεναγούν στον κόσμο των Google Ads. Θα γνωρίσεις όλους τους διαθέσιμους τύπους online διαφημίσεων και θα μάθεις πώς να τους «παντρέψεις» με τους επιχειρηματικούς σου στόχους.
Μέσα από πρακτικές συμβουλές θα μπορέσεις να βρεις τα κατάλληλα εργαλεία για να μπεις στο δίκτυο της Google, να κάνεις τις διαφημίσεις σου όσο το δυνατόν πιο αποδοτικές και τελικά να δώσεις ώθηση στην επιχείρησή σου.
Εύκολο να το ακούς, τώρα εύκολο και να το κάνεις.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το COSMOTE Grow Your Business εδώ: https://www.growyourbusiness.gr/content/growyourbusiness
Τα εργαλεία των Google Ads διαθέσιμα εδώ:
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Marketing Funnel: Γνωστό και ως «χωνί του marketing», περιγράφει το «ταξίδι» ενός εν δυνάμει πελάτη από την αρχική του αλληλεπίδραση με μια επιχείρηση έως το τελικό στάδιο της μετατροπής. Αυτή η μετατροπή μπορεί να περιλαμβάνει μια αγορά, τη συμπλήρωση μιας φόρμας ή οποιονδήποτε άλλο στόχο έχετε καθορίσει.
Brand Awareness (Αναγνωρισιμότητα της μάρκας): Το επίπεδο της αναγνώρισης και της εξοικείωσης του κοινού με ένα brand, όπως το λογότυπο, την επωνυμία, τα προϊόντα κ.α.
Brand Favorability: Δείκτης αξιολόγησης της στάσης, θετικής ή αρνητικής, του κοινού απέναντι σε ένα συγκεκριμένο brand.
Επιστροφή επί της επένδυσης (Return on investment - ROI): είναι ένας χρηματοοικονομικός δείκτης που χρησιμοποιείται για να αξιολογήσει την αποδοτικότητα μιας επένδυσης, στην περίπτωση μας, μία διαφήμιση. Υπολογίζεται ως το κέρδος ή η ζημία που προκύπτει από μια επένδυση σε σχέση με το κόστος της επένδυσης αυτής. Ο τύπος για τον υπολογισμό του ROI είναι: ROI = (Καθαρό Κέρδος/Κόστος Επένδυσης) x 100%
Profitable growth: Δείκτης οικονομικής επιτυχίας, που συνδυάζει τη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους με την ταυτόχρονη ανάπτυξη των εσόδων.
KPI (Βασικοί Δείκτες Απόδοσης): Μετρήσιμα στοιχεία απόδοσης σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και για έναν συγκεκριμένο στόχο. Βοηθούν στον καθορισμό μετρήσιμων στόχων και ορόσημων προόδου.