podlist.gr

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 13: CRM: Χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες σου με τη Σοφία Στασινοπούλου

Μπορεί η επιχείρησή σου να ξεχωρίσει μέσα σε έναν «ωκεανό» από μηνύματα, τα οποία οι χρήστες συνήθως προσπερνούν ή διαβάζουν επιφανειακά;

Σε αυτό το επεισόδιο του COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη συζητά με τη Σοφία Στασινοπούλου, επικεφαλής CRM της Ogilvy, για το πώς να χτίσεις μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες σου μέσω των στρατηγικών CRM.

Μάθε τι είναι τα CRM δεδομένα και πώς μπορείς να τα αξιοποιήσεις σωστά για να πετύχεις μια πιο προσωποποιημένη επαφή με το κοινό της επιχείρησής σου. Ανακάλυψε ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια για να ξεκινήσεις μία CRM στρατηγική, ποια στάδια πρέπει να ακολουθήσεις και με ποιον τρόπο θα καταφέρεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών σου τώρα και στο μέλλον.

Εύκολο να το ακούς, τώρα εύκολο και να το κάνεις.

Αναζήτησε περισσότερες πληροφορίες για το COSMOTE Grow Your Business εδώ: https://www.growyourbusiness.gr/content/growyourbusiness

Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:

ERP συστήματα: Ο προγραμματισμός εταιρικών πόρων (Enterprise Resource Planning) είναι ένα σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση και αυτοματοποίηση των καίριων διεργασιών μιας επιχείρησης, με σκοπό τη βελτίωση των επιδόσεών της. Παρακολουθεί βασικούς δείκτες και την πρόοδο που έχει γίνει στους στόχους που έχει θέσει μια εταιρεία βάσει δεδομένων από τις διάφορες πτυχές της δραστηριοποίησής της.

First Party δεδομένα: Το σύνολο των δεδομένων που συλλέγονται από την επιχείρηση με τη συγκατάθεση των πελατών της, όπως για παράδειγμα στοιχεία δημογραφικά (εκπαίδευση, ηλικία, φύλο) ή ψηφιακή συμπεριφορά (ενέργειες στην ιστοσελίδα ή την εφαρμογή της επιχείρησης).

Customer Lifetime Value (CLV): Ο δείκτης που παρακολουθεί τη συνολική αξία που αποφέρει ένας πελάτης σε μια επιχείρηση καθ’ όλη τη διάρκεια της σχέσης τους.

GDPR: Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation) που στοχεύει στο να προσφέρει στους πολίτες της ΕΕ μια ενιαία και εναρμονισμένη προσέγγιση όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής.

Push notification: Ειδοποιήσεις/μηνύματα που εμφανίζονται σε μία συσκευή, χωρίς απαραίτητα ο χρήστης να βρίσκεται στη σχετική εφαρμογή/ιστοσελίδα ή να χρησιμοποιεί τη συσκευή.

Call to action: Προτροπή του χρήστη, συνήθως μέσω μιας σύντομης και ξεκάθαρης φράσης στο email, στον ιστότοπο ή αλλού, να προβεί σε μια επιθυμητή ενέργεια, όπως στην αγορά ενός προϊόντος.

UTM (Urchin Tracking Module): Κομμάτια κωδικοποιημένου κειμένου, παράμετροι, που βοηθούν στην παρακολούθηση της απόδοσης των ψηφιακών καμπανιών, όπως πόσοι έκανα κλικ σε ένα email που έστειλε κάποια επιχείρηση.

Περισσότερα επεισόδια

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 20 - «Τουριστικές επιχειρήσεις - προκλήσεις, λύσεις και ευκαιρίες» με τη Μαρία Γάτσου

Ο τουρισμός, που αποτελεί πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτιστικής μας ταυτότητας, έχει καθοριστική σημασία για την ανάπτυξη και την προβολή της χώρας μας διεθνώς.Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τη Μαρία Γάτσου, Γενική Διευθύντρια του ΣΕΤΕ, συζητούν για όλες τις πτυχές του τουρισμού, ενός κλάδου που έχει...

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 19 – «Βιώσιμες πρακτικές για μικρομεσαίες επιχειρήσεις» με τη Σταυρούλα Αγγελοπούλου

Ζούμε σε ένα κόσμο, όπου η επόμενη μέρα δεν έχει καμία σχέση με την χθεσινή.Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τη Σταυρούλα Αγγελοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΟΤΕ, συζητούν για το πώς θα προετοιμαστούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις για αυτή την επόμενη μέρα, ανεβάζοντας στη λίστα των...

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 18: «Επιχειρήσεις που αντέχουν στον χρόνο» με τον Θωμά Δούζη

Μπορούν οι προκλήσεις και τα μαθήματα που αποκομίζουμε να οδηγήσουν σε μια ιστορία επιχειρηματικής επιτυχίας;Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με τον Θωμά Δούζη, Συνιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ERGON Foods, συζητούν για την αβίαστη εξέλιξη μιας ιδέας, η οποία μέσα στον χρόνο άλλαξε, αναπτύχθηκε και προσαρμόστηκε με ευελιξία και σύμφωνα...