ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 7: Social Media Μέρος Α’: οδηγός για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με την Άρτεμις Λαμπρινίδη
Αν τα Social Media ήταν χώρα….θα ήταν η μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα στον κόσμο!
Στο σημερινό επεισόδιο COSMOTE GROW YOUR BUSINESS - THE PODCAST, η Εύα Επιτροπάκη μαζί με την Άρτεμις Λαμπρινίδη, επικεφαλής του τμήματος Digital Marketing/Telcos & New Business στον Όμιλο ΟΤΕ, πιάνουν μία - μία τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες social media και σου δίνουν πρακτικές συμβουλές για να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Αν θες κι εσύ να μάθεις πώς να «ξεκλειδώσεις» την τεράστια ισχύ των social media και τα πιο σημαντικά βήματα για να τα φέρεις ακριβώς στα μέτρα της επιχείρησής σου, πάτα PLAY!
Εύκολο να το ακούς, τώρα εύκολο και να το κάνεις.
Αναζήτησε περισσότερες πληροφορίες για το COSMOTE Grow Your Business εδώ: https://www.growyourbusiness.gr/content/growyourbusiness
Λεξικό ορολογιών που αναφέρονται στο επεισόδιο:
Organic marketing (Οργανικό μάρκετινγκ): Η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω φυσικών και μη πληρωμένων μεθόδων, όπως η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, το SEO, η δημιουργία κοινότητας στα social media και η προσέλκυση κοινού στην ιστοσελίδα.
SEO (Search Engine Optimization): Η διαδικασία βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, για παράδειγμα με λέξεις-κλειδιά, με στόχο να εμφανίζονται ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης.
Performance (Απόδοση): Η μέτρηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαδράσεων σε πλατφόρμες social media (likes, shares, σχόλια, επισκέψεις κ.λπ.), με στόχο τη βελτίωση της ανταπόκρισης του κοινού ή την επίτευξη συγκεκριμένων στρατηγικών του marketing.
Engagement (Διάδραση): Ο βαθμός συμμετοχής, αλληλεπίδρασης και ανταπόκρισης του κοινού σε περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε πλατφόρμες social media (likes, σχόλια, shares και clicks).
Awareness (Αναγνωρισιμότητα): Η αναγνώριση και εξοικείωση του κοινού με μια εταιρεία, ένα brand, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μέσω των δραστηριοτήτων στα social media.
Marketing Funnel: Ένα μοντέλο πυραμίδας που απεικονίζει τη διαδικασία, την οποία ακολουθεί ένας πελάτης από την ανακάλυψη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέχρι την αγορά του. Συνοπτικά το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή.