4 νέα για Google & Facebook στο αυτοκίνητο
Λόγω των ημερών έχουμε ένα μικρό επεισόδιο πάλι στο αυτοκίνητο που συζητάμε για 4 νέα/άρθρα των ημερών. Χρήσιμα νέα που ξεχωρίσαμε για Google Ads και για Facebook Ads.
Κουβέντα & συζήτηση για lead extensions beta στα Google Ads, ένα case για in-market audience RLSA, Facebook Search placement και το τέλος(;) των στατικών image banners στα Google Ads.
Outline
00:50 - Lead extension στα Google Ads - beta
02:40 - Χρήση in-market audience σε Search Ads (case study)
06:20 - Facebook search ad placement
07:40 - Έρχεται το τέλος των μη-responsive banners στα Google Ads
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/4---Google--Facebook-e1dj26j