Αλλαγή στα Google Search Results (bonus)
Έκτακτο & μικρό Digital Jam σχολιάζουμε την αλλαγή στα Google Search Results. Αυτό που βλέπουμε πλέον στα Results είναι κυρίως να έχουν μετακινηθεί τα Display Paths στη κορυφή κάθε result πάνω από τον τίτλο ενώ στη περίπτωση των οργανικών έχουμε και την εμφάνιση των favicons.
Στην αγγλική version οι διαφημίσεις ξεχωρίζουν με την λέξη Ad αριστερά από το path ενώ στην ελληνική version με την λέξη "Διαφήμιση". Σε μαύρο χρώμα οπότε πλέον δεν υπάρχει χρωματική έντονα διαφορά από τα οργανικά αποτελέσματα. Επίσης θα παρατηρήσετε ότι το url έχει μικρύνει σε μέγεθος.
Φυσικά μην ξεχνάμε ότι στην περίπτωση των google ads display paths, εμφανίζεται όπως εμφανιζόταν δεξιά τους το τηλέφωνο όταν υπάρχει call extension.
Κάθε χρόνο και πιο δύσκολο να ξεχωρίσεις τις διαφημίσεις από τα οργανικά
Όμως το ερώτημα που προκύπτει είναι τι σημαίνει όλο αυτό για όσους τρέχουν Google Ads;
Από την μία τα display paths είναι ψηλότερα άρα θα τα βλέπει ο χρήστης, το θέμα είναι προτιμότερο να βλέπει το term που ψάχνει ή ένα clean domain που πρακτικά εξυπηρετεί τις ανάγκες του brand;
Γράψτε μας τα σχόλια σας για τις αλλαγές, θα χαρούμε πολύ να κάνουμε κουβέντα.
Την Κυριακή κανονικό επεισόδιο Digital Jam Podcast για facebook lookalike audiences.
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/Google-Search-Results-bonus-e1dj26m