Lead Generation: Optimize & Measure the Funnel
Αφήνουμε στην άκρη το e-commerce για να πιάσουμε το lead generation. Πως κρίνεις την επιτυχία και την αποτυχία; Πως είναι καλύτερο να χειριστείς ένα site με leads; Tracking, events, goals, conversions, heatmaps, recordings και άλλες τέτοιες κουβέντες για measurement και data.
Συνήθως, όσο πιο εύκολα παίρνεις το lead τόσο πιο κακής ποιότητας είναι.
Από τo PPC μέχρι το website και από εκεί μέχρι το τέλος του lead. On-Line ή Off-line το lead generation είναι μια διαδικασία που πρέπει να μπορούμε να την βλέπουμε ολιστικά. Δεν είμαι ζήτημα μόνο των Google Ads και του Google Analytics.
time:topic:03:00Mapping της διαδρομής του χρήστη06:00Χρήση sheet για metrics, goals, tools08:10Συζήτηση με πελάτη για τα σωστά metrics/KPIs09:45Conversions, Goals, Micro-Goals12:00Events - page metrics and customer journey13:40Performance στο lead generation site14:35Το CPA του Account & το LifeTime Value (LTV)18:00Το Conversion Rate του πελάτη (τηλέφωνα, αξιοποίηση lead)20:00Blend Data On-Line & Off-line22:50Call Tracking (Nimbata)24:00Heatmaps, Recordings (HotJar)25:45Website usability testings (Userfeel, Userlytics) 28:20Chatbots σε lead generation30:00Analytics, goals, events31:00Ας καταλάβουμε περισσότερο το audience πίσω από τα events32:00Αξιοποίηση των data και της πληροφορίας
Τι είναι το Lead Generation ρε παιδιά
Ως lead generation ορίζουμε οποιοδήποτε site/business χωρίς e-commerce που έχει σκοπό να παίρνει leads μέσα από φόρμες, τηλέφωνο, messenger ή άλλους τρόπους. Πιο κλάσικ παράδειγμα είναι τα business παροχής υπηρεσιών.
Σκεφτόμαστε τόσο ωραίους τρόπους να πάρουμε δεδομένα αλλά ξεχνάμε πως να τα αξιοποιήσουμε
Τι είναι αυτό το Funnel;
Αν μας έχεις ακούσει και σε παλιότερα podcast θα έχεις παρατηρήσει να πετάμε αρκετές φορές τον όρο funnel. Στη πράξη το funnel (χωνί;) οπτικοποιεί την διαδρομή του χρήστη μέχρι να γίνει πελάτης μας ή και ακόμα και να ξαναγίνει πελάτης μας μέσα από συγκεκριμένα marketing objectives που έχουμε ορίσει. Ένα customer journey δηλαδή το οποίο το έχουμε χαρτογραφήσει με τις κατάλληλες ενέργειες και content.
Αν τραβήξουμε όλο το Analytics μέσα στο Data Studio δεν έχουμε πληροφορία, έχουμε μόνο δεδομένα.
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz