podlist.gr

Digital Jam
Digital Jam

Manager Accounts (MCC) στα Google Ads

Οι λογαριασμοί υπευθύνοι (Manager Accounts), που παλιότερα ήταν γνωστοί ως My Client Center (MCC) βοηθούν στη διαχείριση πολλών λογαριασμών Google Ads. Μας βοηθούν στην οργάνωση, το reporting, τον έλεγο πρόσβασης, την συγκεντρωτική χρέωση και όχι μόνο. Στο επεισόδιο 51 του Digital Jam Podcast μιλάμε για τα Manager Accounts στα Google Ads δίνοντας κάποιες συμβουλές που αφορούν τα Multiple Accounts που βρίσκονται κάτω από ένα Manager Account. Outline 01:30 - Εισαγωγή 05:00 - Γιατί Manager Accounts; 07:30 - Γιατί ένα business να έχει πολλαπλά Ad Accounts; 11:00 - Conversion & Remarketing Tags σε επίπεδο Manager 15:00 - Cross-Accounts Conversion 17:30 - Negative Keywords List at Manager level 20:20 - Exclusion placements at Manager level 22:00 - Account map 24:00 - Reporting Πότε χρειάζομαι πολλά Ad Accounts; Η απάντηση είναι δύσκολη και εξαρτάται το πότε χρειάζεται ένα business multiple ad accounts κάτω από ένα manager account. Ο κύριος γνώνομονας είναι πότε μας χρειάζεται οργανωτικά να σπάσουμε τον λογαριασμό. Μια περίπτωση είναι να τρέχει 2 εντελώς διαφορετικές υπηρεσίες με διαφορετικά conversions, audience, value, goals. Όπου τότε θέλουμε να έχουμε μια πιο εύκολη ξεκάθαρη εικόνα βλέποντας τις υπηρεσίες ως ανεξάρτητα accounts. Αυτό φυσικά έχει σχέση με το Account-level quality score, το optimize που μπορεί να έχει κάνει το smart bidding και τα audience. Audience on Manager Accounts Μια δυνατότητα που έχουμε να λύσει τον θέμα του share audience list & remarketing tag στα πολλαπλά ad accounts βρίσκεται στα Manager Accounts. Μπορούμε να έχουμε ένα και μόνο tag σε όλο το site όπου το διαμοιράζονται όλα τα sub-accounts που έχουμε οργανώσει για τις ανάγκες του segmentation, αλλά και κυρίως να διαμοιράσουμε τα remarketing & custom audience. Conversion on Manager Accounts Έχοντας δημιουργήσει τα conversion tag σε επίπεδο manager accounts μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σε όποιο sub-accounts χρειαζόμαστε, αποφεύγοντας έτσι την δημιουργία νέων tag. Για παράδειγμα έχουμε σπάσει τον λογαριασμό σε δύο sub-accounts για Search & Display αλλά και τα δύο χρησιμοποιούν το ίδιο conversion tag με τα ίδια historical data. Η δημιουργία manager account μπορεί να γίνει από εδώ Footer Επεισοδίου Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα. Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast! ⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια. Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0 Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0 PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T Follow us: Facebook: @DigitalJam.gr Linkedin: https://b.link/yuuhq Instagram: @digitaljam.gr Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/Manager-Accounts-MCC--Google-Ads-e1dj2ag

Περισσότερα επεισόδια