Τι παίζει με τα UTM;
Πόσες φορές έχουμε μιλήσει στο jam για UTM parameters; Αρκετές. Στο Digital Jam podcast 86 όμως τα εξηγούμε και δίνουμε λύσεις. Τι είναι τα UTM; Πως τα χρησιμοποιούμε; Τι να προσέξουμε ρε παιδιά;
Τι είναι τα UTM;
Τα UTM parameters είναι πρακτικά παράμετροι (όπως το λέει) που μπαίνουν μετά από ένα URL και σκοπό έχουν να δώσουν χειροκίνητα την πληροφορία στο Google Analytics του link από όπου προήλθε.
Εκτός από γνωστό μας source και medium, περιλαμβάνει τα πεδία campaign, term, content.
Η χρήση τους είναι κατάλληλη όταν θέλουμε στο Google Analytics να έχουμε έξτρα πληροφορίες σχετικά με το από που προήλθε ένα session.
Campaign URL Builder
Το campaign url builder είναι το γνωστότερο builder για να δημιουργείς UTM parameters και μπορείς να το βρεις εδώ.
References
Digital Jam #75 - Short URLs : Τι παίζει με την φάση τουςΤι σημαίνει η απόκρυψη του πλήρες URL στο Google Chrome;
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/UTM-e1dj268