podlist.gr

Πίτερ Οικονομίδης: «Brand δεν είναι η μάρκα, είναι η ψυχή και το ήθος μας»

Κοσμογυρισμένος και σε καίριες θέσεις σε πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες, συνεργάτης του  Στιβ Τζομπς στην Apple, o Πίτερ Οικονομίδης μοιράζεται με την Αννίτα Ζάχου τα μυστικά του καλού branding, όποιο κι αν είναι το προϊόν. «Brand δεν είναι η μάρκα, είναι η ψυχή μας, ο χαρακτήρας μας, το ήθος μας» τονίζει και μιλάει για τις αλλαγές που φέρνει στο marketing η εποχή των social media. Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση που αφορά και το εθνικό μας προϊόν, το ελαιόλαδο.


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Περισσότερα επεισόδια

Το Ελαιόλαδο ως διατροφικός θησαυρός

Παχαίνει τελικά το ελαιόλαδο; Πόσες θερμίδες έχει; Γιατί τα σπορέλαια δεν ωφελούν την υγεία μας; Τι είναι τα υψηλά φαινολικά ελαιόλαδα και πώς μας ωφελούν; Η Νιόβη Χρυσανθακοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος και συνεργάτης της Nutriclinic της Έφης Κολοβέρου, συζητά με την Αννίτα Ζάχου για τα μοναδικά οφέλη του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου για την υγεία μας, ανατρέποντας μύθους και...

Terra Creta: ποιότητα, καινοτομία και αγάπη για το Ελαιόλαδο

Στο Κολυμβάρι του νομού Χανίων, η παραγωγή εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου είναι κάτι περισσότερο από ένας τρόπος ζωής, είναι μία υψηλή τέχνη. Η Αννίτα Ζάχου μαθαίνει τα μυστικά μίας από τις πιο γνωστές εταιρείες ελαιολάδου της Ελλάδας, που ξεχωρίζει για την δέσμευσή της στην ποιότητα και την καινοτομία, με προϊόντα που έχουν διακριθεί διεθνώς με πολλά βραβεία. O Φώτης Σουσαλής, διευθυντής...

Γιατί ακριβαίνει το ελαιόλαδο και τι πρέπει να προσέχουμε

Το ελαιόλαδο έγινε ο πρωταγωνιστής της ακρίβειας και οι καταναλωτές έχουν επιδοθεί σε ένα... σαφάρι ανάμεσα σε σουπερμάρκετ και λαϊκές αγορές για να βρουν φθηνότερες λύσεις. Η Αννίτα Ζάχου συζητά όλα τα θέματα που μας προβληματίζουν αυτή την εποχή σχετικά με την τιμή και την ποιότητα του ελαιολάδου, με την Μαρία Κατσούλη, οινοχόο, γευσιγνώστρια ελαιολάδου και διευθύντρια του ελληνικού διεθνούς...