podlist.gr

Πίτερ Οικονομίδης: «Brand δεν είναι η μάρκα, είναι η ψυχή και το ήθος μας»

Κοσμογυρισμένος και σε καίριες θέσεις σε πασίγνωστες πολυεθνικές εταιρείες, συνεργάτης του  Στιβ Τζομπς στην Apple, o Πίτερ Οικονομίδης μοιράζεται με την Αννίτα Ζάχου τα μυστικά του καλού branding, όποιο κι αν είναι το προϊόν. «Brand δεν είναι η μάρκα, είναι η ψυχή μας, ο χαρακτήρας μας, το ήθος μας» τονίζει και μιλάει για τις αλλαγές που φέρνει στο marketing η εποχή των social media. Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση που αφορά και το εθνικό μας προϊόν, το ελαιόλαδο.

Περισσότερα επεισόδια

Γιατί ακριβαίνει το ελαιόλαδο και τι πρέπει να προσέχουμε

Το ελαιόλαδο έγινε ο πρωταγωνιστής της ακρίβειας και οι καταναλωτές έχουν επιδοθεί σε ένα... σαφάρι ανάμεσα σε σουπερμάρκετ και λαϊκές αγορές για να βρουν φθηνότερες λύσεις. Η Αννίτα Ζάχου συζητά όλα τα θέματα που μας προβληματίζουν αυτή την εποχή σχετικά με την τιμή και την ποιότητα του ελαιολάδου, με την Μαρία Κατσούλη, οινοχόο, γευσιγνώστρια ελαιολάδου και διευθύντρια του ελληνικού διεθνούς...

Φτιάξτε κηραλοιφή στο σπίτι!

Είναι ένα από τα θαυμαστά δώρα της φύσης, με την ιστορία της να χάνεται στα βάθη των αιώνων και με αμέτρητες θεραπευτικές ιδιότητες. Η κηραλοιφή είναι ένα προϊόν που συνδυάζει τις ευεργετικές ιδιότητες του φυσικού κεριού της μέλισσας και του ελαιολάδου και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περιποίηση και θεραπεία στο πρόσωπο και το σώμα. Η Αννίτα Ζάχου, με την πολύχρονη εμπειρία της και στον χώρο...

Ελαιοτουρισμός: Ταξίδι στον κόσμο του ελαιολάδου

Ο ελαιοτουρισμός είναι το πιο ανερχόμενο κομμάτι του τουρισμού γαστρονομίας με επισκέπτες από όλο τον κόσμο να τον αναζητούν όλο και περισσότερο. Η Αννίτα Ζάχου -ιδρύτρια της Mykonos Olive Oil Tasting και πρωτοπόρος του εναλλακτικού ελαιοτουρισμού στην Ελλάδα- μας εξηγεί γιατί το να γνωρίσουμε με σωστό τρόπο το εθνικό μας προϊόν στους ξένους επισκέπτες μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό κίνητρο...