podlist.gr

Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου «Επί σκηνής»: «Δεν γράφω σενάρια για να αρέσουν στον κόσμο»

Η καταξιωμένη σεναριογράφος Μιρέλλα Παπαοικονόμου παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στο podcast «Επί Σκηνής», όπου μίλησε για τη νέα σειρά μυστηρίου στην οποία έγραψε το σενάριο μαζί με την Κάτια Κισσονέργη με τίτλο «Απαραίτητο Φως», η οποία θα κάνει πρεμιέρα στο ERTFLIX στις 28 Μαρτίου. 

Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου, γεννημένη στην Αθήνα, σπούδασε Αγγλική Φιλολογία και τέχνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ξεκίνησε την καριέρα της στη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις, ενώ ασχολήθηκε και με τη σκηνογραφία. 

Το CNN Greece μίλησε με την Μιρέλλα Παπαοικονόμου στην Εθνική Πινακοθήκη εν μέσω της παρουσίασης της νέας σειράς «Απαραίτητο Φως» που έκανε πρεμιέρα στις 28 Μαρτίου. Όταν την ρωτήσαμε πως νιώθει για τη νέα της δουλειά εκείνη απάντησε:

«Η νέα σειρά έχει όσο πρέπει σασπένς, έχει συναίσθημα, έχει πλοκή. Μου άρεσε πολύ το βιβλίο της Ντορίνας Παπαλιού. Τρέχουν δύο ιστορίες συγχρόνως. Σε άλλες εποχές. Κι αυτό κάνει τη σειρά πολύ ενδιαφέρουσα».

Από το 1984 η Μιρέλλα Παπαοικονόμου αφιερώθηκε στη σεναριογραφία, δημιουργώντας μερικές από τις πιο εμβληματικές ελληνικές τηλεοπτικές σειρές, όπως οι «Γυναίκες», «Αναστασία», «Λόγω Τιμής», «Το Νησί» και «Έτσι Ξαφνικά». Οι σειρές της έχουν προβληθεί και στο εξωτερικό, ενώ έχει τιμηθεί με βραβεία σεναρίου. 

Την ρωτήσαμε πως νιώθει σήμερα για την κατάσταση της ελληνικής τηλεόρασης, αν έχει αλλάξει από παλιότερα κι εκείνη μας απάντησε:

«Οι συνθήκες ήταν άλλες τότε. Οι παραγωγές ξόδευαν περισσότερα χρήματα κι αυτό σήμερα φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα. Έχει αλλάξει η τηλεόραση αρκετά. Πλέον έχει πάρα πολλές σειρές εκεί έξω, παλιότερα υπήρχαν μόνο μία με δύο μεγάλες παραγωγές.»

Το 2024 υπογράφει τη μεταφορά του «17 Κλωστές», βασισμένου σε αληθινά γεγονότα. Από το 2005 είναι μέλος της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος.

Η νέα  σειρά «Απαραίτητο Φως», βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Ντορίνας Παπαλιού, εκτυλίσσεται σε δύο χρονικές περιόδους: τη σύγχρονη εποχή και την Αθήνα της γερμανικής κατοχής. Το σενάριο και τη διασκευή υπογράφουν η ίδια η Παπαοικονόμου μαζί με την Κάτια Κισσονέργη, ενώ τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Λάμπης Ζαρουτιάδης. 

Στη συνέντευξή της, η Παπαοικονόμου αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κατά τη συγγραφή του σεναρίου, σημειώνοντας: «Δεν γράφω σενάρια για να αρέσουν στον κόσμο, το κάνω για μένα». 

Το καστ της σειράς περιλαμβάνει τους Μαριάννα Πουρέγκα, Προμηθέα Αλειφερόπουλο, Αναστάση Ροϊλό, Δημήτρη Καπουράνη, Δημήτρη Αλεξανδρή και Ευγενία Δημητροπούλου. 

Η σειρά «Απαραίτητο Φως» αναμένεται να καθηλώσει το κοινό με την ανατρεπτική της πλοκή και την ατμοσφαιρική της απεικόνιση, προσφέροντας ένα μοναδικό ταξίδι στον χρόνο και την ιστορία της Αθήνας.

Περισσότερα επεισόδια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης Επί Σκηνής: Κάποιες φορές λέω ότι είμαι λίγος και άλλες βρίσκω την αυτοπεποίθησή μου

«Ο Γιάννης Οικονομίδης είναι φίλος μου, τον αγαπάω πολύ και τον εκτιμώ. Με κάνει να νιώθω ασφαλής για να δώσω ό,τι καλύτερο μέσα μου. Κάθε σκηνή είναι πρόκληση, αλλά όταν δουλεύεις μαζί του, ακόμα και το ουίσκι που ανοίγουμε μετά τις πρόβες γίνεται δημιουργία»: ο Βασίλης Μπισμπίκης μιλά στο CNN Greece και στο Επί Σκηνής, για τη νέα ταινία του καταξιωμένου Έλληνα σκηνοθέτη «Σπασμένη Φλέβα», τη...

Ο Γιάννης Μπέζος Επί Σκηνής: Δεν νοσταλγώ τίποτα από τα παλιά, η προσκόλληση σε αυτά είναι το μεγάλο μας πρόβλημα

«Είναι πολύ φυσικό να ακούγονται και ανοησίες. Το ζήτημα είναι ότι θα πρέπει να επιλέγουμε, όχι να τις καταδικάζουμε αλλά να τις αποφεύγουμε αν μπορούμε. Και για να τις αποφεύγουμε πρέπει να τις αναγνωρίζουμε. Όταν δεν τις αναγνωρίζουμε σημαίνει ότι είμαστε ίδιοι με αυτές»: ο Γιάννης Μπέζος, που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, μιλάει στο Επί Σκηνής του CNN Greece για την ευθύνη του...

Ο Στέφανος Κακαβούλης Επί Σκηνής: «Ο άνθρωπος μπορεί να ενωθεί με το σύμπαν»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Στέφανος Κακαβούλης επιστρέφει με την παράσταση «Βιτρούβιος», εμπνευσμένη από το εμβληματικό σχέδιο του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Μιλά στο CNN Greece για την ανθρώπινη αρμονία, τη σημασία του γυμνού στην τέχνη και τη δύναμη της πνευματικότητας σε μια εποχή που κυριαρχεί η εικόνα και η ύλη.