podlist.gr

Επί σκηνής
Επί σκηνής

Ο Γιάννης Κακλέας «Επί Σκηνής»: Οι περισσότεροι είμαστε υπηρέτες πολλών αφεντάδων - και το ξέρουμε

Ο Γιάννης Κακλέας είναι ένας από τους πιο ανατρεπτικούς και δημιουργικούς σκηνοθέτες του ελληνικού θεάτρου. Με σπουδές στην σκηνοθεσία στο Παρίσι, έχει χαράξει μια πορεία γεμάτη καλλιτεχνικό ρίσκο, πρωτοτυπία και ποιητική ματιά. 

Από το μουσικό θέατρο και τις κλασικές κωμωδίες, μέχρι την αρχαία τραγωδία και τις σύγχρονες διασκευές, ο Κακλέας δημιουργεί παραστάσεις με ένταση, χιούμορ και βαθιά ανθρωπιά. 

Στο σημερινό επεισόδιο του «Επί Σκηνής», μιλάει για τη νέα του καλοκαιρινή δουλειά, τον «Υπηρέτη Δύο Αφεντάδων» του Γκολντόνι, και μοιράζεται μαζί μας τι σημαίνει για εκείνον η θεατρική συνύπαρξη, το γέλιο και η διαχρονική δύναμη της κωμωδίας.

Περισσότερα επεισόδια

Η Θ. Μαρσέλλου «Επί Σκηνής»: Δεν παίρνουμε ένα έργο και του αλλάζουμε τα φώτα, τσαντίζομαι πολύ

Η σκηνοθέτης που έφερε τα μιούζικαλ στην πρώτη γραμμή του ελληνικού θεάτρου μιλά για την απολαυστική ανατροπή της νέας της παράστασης «Όλα… λάθος!». Από το Mamma Mia! στη χιουμοριστική καταστροφή επί σκηνής, μας ξεναγεί στον κόσμο της πρόβας που… τίποτα δεν πάει όπως πρέπει – αλλά όλα λειτουργούν τέλεια για το κοινό.

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη «Επί Σκηνής»: «Η τέχνη και το θέατρο είναι το καταφύγιο των ανθρώπων»

Στο νέο επεισόδιο του «Επί Σκηνής», η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη μιλά με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τη ζωή της στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Με αφορμή τη συμμετοχή της στον «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, η σπουδαία ηθοποιός μοιράζεται σκέψεις για τη δύναμη της τέχνης σε δύσκολες εποχές, τις ρίζες της από τη Δόξα Διδυμοτείχου και τη διαχρονική αναζήτηση της αλήθειας μέσα από τους...

Η Βίβιαν Κοντομάρη «Επί Σκηνής»: «Κάποτε περίμενα με λαχτάρα να πάω στην πρόβα»

Στο σημερινό επεισόδιο του «Επί Σκηνής», η Βίβιαν Κοντομάρη μάς υποδέχεται με αφορμή τη συμμετοχή της στην παράσταση «Χάσαμε τη θεία στοπ». Με το γνώριμο της χιούμορ αλλά και ειλικρίνεια, μιλά για τη δύναμη της κωμωδίας στο σήμερα, για τη χαρά της συνεργασίας και για τον τρόπο που το θέατρο παραμένει – ή δεν παραμένει – φωτεινός φάρος μέσα στις προκλήσεις της εποχής.Ανατρέχει στην πορεία της,...