podlist.gr

Με τη Ναταλί Βαγιωνή, CEO της Fresh Line

«Όλες οι εταιρείες, ειδικά που έχουμε τόσο πολύ προσωπικό, είμαστε ένα κοινωνικό πρότυπο… Θεωρώ ότι η κοινωνία μας σήμερα, και όχι μόνο της Ελλάδας, σε παγκόσμιο επίπεδο, χρειάζεται πολύ περισσότερο από ότι παλιά ένα σωστό παράδειγμα σωστών συμπεριφορών, σωστών αξιών… Το στοιχείο του νερού αντιπροσωπεύει το συναίσθημα. Η μεγαλύτερη μας δύναμη είναι το συναίσθημά μας.»

Το S04E02 του Finding True North φιλοξενεί τη Ναταλί Βαγιωνή, CEO της Fresh Line. Η Ναταλί ηγείται μιας εταιρείας που παντρεύει την ελληνική κληρονομιά με τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Με έμφαση στη φυσική ομορφιά, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, η Fresh Line έχει εξελιχθεί σε έναν πρωτοπόρο του κλάδου των φυσικών καλλυντικών. Υπό την καθοδήγηση της Ναταλί, η εταιρεία παραμένει πιστή στις αξίες της, εστιάζοντας όχι μόνο στην ανάπτυξη, αλλά και στην αυθεντικότητα και τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου στους πελάτες και την κοινότητα.

Η Ναταλί μας εισάγει στη διαδρομή της Fresh Line, παρουσιάζοντας τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας, τη στρατηγική επέκτασης στο εξωτερικό και τις εξαγωγές, καθώς και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Αναδεικνύει τις βασικές αξίες της αυθεντικότητας και της βιωσιμότητας που στηρίζουν την επιτυχία της, ενώ μοιράζεται το προσωπικό της στυλ ηγεσίας και τις επιρροές που τη διαμόρφωσαν ως επιχειρηματία. Από την παραδοχή λαθών ως κινητήριου μοχλού εξέλιξης, μέχρι την αξιοποίηση οικογενειακών προκλήσεων ως ευκαιριών, περιγράφει την ηγεσία ως ένα διαρκές ταξίδι προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης. Επιπλέον, εξηγεί πώς οι εμπειρίες και οι αξίες της συνδέονται με μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην επιχειρηματικότητα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ευελιξίας, της διαφάνειας και της ενσυναίσθησης. Ενθαρρύνει τους επιχειρηματίες να βλέπουν τις κρίσεις ως ευκαιρίες για εξέλιξη και επισημαίνει την αξία του self-care, του διαλογισμού και της αυτογνωσίας για να διατηρούν την ανθεκτικότητα και την ισορροπία τους.

Ακούστε το επεισόδιο για να ανακαλύψετε:

  • Γιατί η Ναταλί παρομοιάζει τον επιχειρηματία με το νερό.
  • Γιατί η διαφάνεια και η ευελιξία (agility) στην ηγεσία είναι ζωτικής σημασίας.
  • Πώς η ευαισθησία αποτελεί δύναμη που επιτρέπει τον εμπλουτισμό της ηγεσίας με ενσυναίσθηση.
  • Γιατί οι πραγματικά επιτυχημένοι επιχειρηματίες διατηρούν συνεχώς τη δίψα για γνώση και βελτίωση.
  • Πώς το συναίσθημα μπορεί να είναι βασικός μοχλός επιτυχίας.
  • Πώς οι κρίσεις και οι προκλήσεις προσφέρουν ευκαιρίες να επαναπροσδιορίσουμε την επιχειρηματική μας κατεύθυνση.
  • Γιατί η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί για την επιβίωση και την επιτυχία.

Περισσότερες Πληροφορίες:

Περισσότερα επεισόδια

Με τον Νίκο Παπανώτα, Founder και CEO της Geekbot

«Σαν CEO ή σαν Founder πρέπει να κρατάς ότι ο ρόλος σου είναι ένα ενώνεις και κυρίως να ενώνεις τους ανθρώπους. Αυτή είναι η δουλειά η πραγματική… Δεν μπορείς να πεις ότι φταίει αυτός για το τάδε… φταίει κάτι που οδήγησε αυτόν στο τάδε, πάντα υπάρχει ένα σύστημα από πίσω. Πρέπει να βρίσκεις συστήματα και κάπως να το φτιάχνεις συστημικά αυτό το πράγμα και να σκέφτεσαι ότι φτιάχνω μια εταιρία for...

Με τον Κώστα Οικονομόπουλο, Co-Founder και CEO της Cube RM

«Είμαι πολύ μεγάλος οπαδός του Empathy Leadership, δηλαδή να μπορεί κανείς να ηγείται μιας ομάδας μέσα από την κατανόηση... Αυτό που οδηγεί τις ομάδες είναι… να υπάρχει ένα vision… ένα όραμα που θα βοηθήσει την ανθρωπότητα, που θα αλλάξει τον κόσμο… Αυτό που κατάλαβα συναναστρεφόμενος με τόσους πολλούς επιχειρηματίες… είναι ότι… οι φοβίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρηματίες...

Με τον Ανδρέα Κωνσταντίνου, ιδρυτή της Rethink Culture & της SlashData

«Κατάλαβα τελικά ότι… στόχος της ζωής μου… είναι να βοηθήσω άλλους να πετύχουν πολύ περισσότερα από όσα θεωρούν ότι μπορούν να πετύχουν, δηλαδή να γίνω… πολλαπλασιαστής για πολλαπλασιαστές... Θα βάλω πρώτα τη μάσκα σε μένα πριν τη βάλω στους άλλους, δηλαδή θα φροντίσω εγώ να έχω μια οικονομική άνεση και επιφάνεια και χρόνο για να μπορέσω να κάνω όλα αυτά που θέλω να κάνω, αλλά για μένα θα έχει...