podlist.gr

Με τη Ναταλί Βαγιωνή, CEO της Fresh Line

«Όλες οι εταιρείες, ειδικά που έχουμε τόσο πολύ προσωπικό, είμαστε ένα κοινωνικό πρότυπο… Θεωρώ ότι η κοινωνία μας σήμερα, και όχι μόνο της Ελλάδας, σε παγκόσμιο επίπεδο, χρειάζεται πολύ περισσότερο από ότι παλιά ένα σωστό παράδειγμα σωστών συμπεριφορών, σωστών αξιών… Το στοιχείο του νερού αντιπροσωπεύει το συναίσθημα. Η μεγαλύτερη μας δύναμη είναι το συναίσθημά μας.»

Το S04E02 του Finding True North φιλοξενεί τη Ναταλί Βαγιωνή, CEO της Fresh Line. Η Ναταλί ηγείται μιας εταιρείας που παντρεύει την ελληνική κληρονομιά με τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Με έμφαση στη φυσική ομορφιά, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, η Fresh Line έχει εξελιχθεί σε έναν πρωτοπόρο του κλάδου των φυσικών καλλυντικών. Υπό την καθοδήγηση της Ναταλί, η εταιρεία παραμένει πιστή στις αξίες της, εστιάζοντας όχι μόνο στην ανάπτυξη, αλλά και στην αυθεντικότητα και τη δημιουργία θετικού αντίκτυπου στους πελάτες και την κοινότητα.

Η Ναταλί μας εισάγει στη διαδρομή της Fresh Line, παρουσιάζοντας τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας, τη στρατηγική επέκτασης στο εξωτερικό και τις εξαγωγές, καθώς και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Αναδεικνύει τις βασικές αξίες της αυθεντικότητας και της βιωσιμότητας που στηρίζουν την επιτυχία της, ενώ μοιράζεται το προσωπικό της στυλ ηγεσίας και τις επιρροές που τη διαμόρφωσαν ως επιχειρηματία. Από την παραδοχή λαθών ως κινητήριου μοχλού εξέλιξης, μέχρι την αξιοποίηση οικογενειακών προκλήσεων ως ευκαιριών, περιγράφει την ηγεσία ως ένα διαρκές ταξίδι προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης. Επιπλέον, εξηγεί πώς οι εμπειρίες και οι αξίες της συνδέονται με μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην επιχειρηματικότητα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ευελιξίας, της διαφάνειας και της ενσυναίσθησης. Ενθαρρύνει τους επιχειρηματίες να βλέπουν τις κρίσεις ως ευκαιρίες για εξέλιξη και επισημαίνει την αξία του self-care, του διαλογισμού και της αυτογνωσίας για να διατηρούν την ανθεκτικότητα και την ισορροπία τους.

Ακούστε το επεισόδιο για να ανακαλύψετε:

  • Γιατί η Ναταλί παρομοιάζει τον επιχειρηματία με το νερό.
  • Γιατί η διαφάνεια και η ευελιξία (agility) στην ηγεσία είναι ζωτικής σημασίας.
  • Πώς η ευαισθησία αποτελεί δύναμη που επιτρέπει τον εμπλουτισμό της ηγεσίας με ενσυναίσθηση.
  • Γιατί οι πραγματικά επιτυχημένοι επιχειρηματίες διατηρούν συνεχώς τη δίψα για γνώση και βελτίωση.
  • Πώς το συναίσθημα μπορεί να είναι βασικός μοχλός επιτυχίας.
  • Πώς οι κρίσεις και οι προκλήσεις προσφέρουν ευκαιρίες να επαναπροσδιορίσουμε την επιχειρηματική μας κατεύθυνση.
  • Γιατί η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί για την επιβίωση και την επιτυχία.

Περισσότερες Πληροφορίες:

Περισσότερα επεισόδια

Με τον Μιχάλη Πετυχάκη, CTO της Dialectica

«Κάτι που βλέπω τώρα μετά από 17 χρόνια στο χώρο είναι η όμορφη και γλυκιά ανταποδοτικότητα που πολλές φορές βοηθάμε κάποιους σήμερα και μπορεί να το δεις μετά από 10 χρόνια που θα σου πούνε ευχαριστώ… Να είμαστε αυθεντικοί κι άμα δεν δουλεύει η σχέση δεν πειράζει, ένας από τους δύο θα φύγει και τουλάχιστον θα βρει κάπου να ταιριάζει περισσότερο… Να είναι αυθεντικός και να είναι ο εαυτός του,...

Με τον Νίκο Βαρβαδούκα, VP του Public Group

«Νομίζω δεν υπάρχει επιχειρηματίας που το έχει καταφέρει και δεν είχε όραμα. Και όραμα όχι in theory, πραγματικά πολύ ξεκάθαρο όραμα στο μυαλό του. Γιατί στο τέλος της ημέρας αυτός είναι το driving force. Δηλαδή αυτός ξυπνάει το πρωί και sets the tone, sets the pace, άσχετα αν έχει όσα skills χρειάζεται για να το κάνει. Στο τέλος της ημέρας ο επιχειρηματίας για μένα σαν οντότητα δεν είναι ο...

Με τον Δημήτρη Μέμο, CEO της hoper

«Όταν ηγείσαι μίας ομάδας, ενός οργανισμού, καλώς ή κακώς, είσαι και το role model της υπόλοιπης ομάδας… κάποια μέλη… βλέπουν στις συμπεριφορές σου αυτό που είτε θέλουν είτε θεωρούν ότι θα γίνουν οι ίδιοι μεθαύριο… Από το in the business στο on the business, ουσιαστικά αποφασίζεις ότι πρέπει να ασχολείσαι με τα σημαντικά… Δίνουμε χώρο στους υπόλοιπους ανθρώπους στην ομάδα μας να εξελιχθούν και...