Τα open world και η φόρμουλα της Sony
Στο νέο επεισόδιο του GameUp έχω καλεσμένο το γνωστό φίλο Γιώργο Σερέπα, 3D artist και Game Designer για να συζητήσουμε την τρέχουσα κατάσταση των open world, μιας κατηγορίας που ήταν η πρωταγωνίστρια της γενιάς που φεύγει. Ποιο είναι το μέλλον τους; Πώς μπορούν να βελτιωθούν; Πώς γίνεται να ξεφύγουμε από τα επαναλαμβανόμενα συστήματα gameplay όπως στα Assassin's Creed ή στο πρόσφατο Ghost of Tsushima;
Παράλληλα αναπτύσουμε μια θεωρία με το όνομα "Sony Gameplay Template" και αναλύουμε κατά πόσο ισχύει, κατά πόσο θα επηρεάσει τους first party τίτλους της εταιρείας στο μέλλον αλλά και κατά πόσο μια τέτοια δομημένη προσέγγιση είναι υγιής για το γενικότερο σχεδιασμό.
Σημείωση: το επεισόδιο έχει ηχογραφηθεί πριν την κυκλοφοριά του Cyberpunk 2077.
Να είστε καλά και μη ξεχνάτε να γίνετε συνδρομητές αν βρίσκετε το περιεχόμενο του GameUp ενδιαφέρον.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον σπόνσορά μας, Skytelecom.