podlist.gr

Πόλεμος και Ειρήνη

Ο πόλεμος στην Ουκρανία κλείνει 3 χρόνια βουτηγμένα στο αίμα, η Λωρίδα της Γάζας είναι μια ισοπεδωμένη ζώνη με απροσδιόριστο αριθμό νεκρών κάτω από τα ερείπια, ο Τραμπ έρχεται με φόρα να απειλήσει χώρες και ηπείρους και η ατμόσφαιρα στον πλανήτη μυρίζει μπαρούτι. Ζούμε την πρόβα ενός Γ' Παγκόσμιου Πολέμου; Και οι λαοί τι κάνουν;

H Ελένη Γκρούη συζητάει με τη Μαρίζα και τον Δημήτρη, εκ των διοργανωτών τhς Αντιιμπεριαλιστικής-Αντιπολεμικής Διεθνιστικής Συνάντησης που πραγματοποιείται στις 22-23 Φλεβάρη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Ηχογράφηση: EfSyn Studio

Μιξάζ/επεξεργασία/μουσική επιμέλεια: Αντώνης Παπαβομβολάκης (Music Row Studio)

Γραφικά: Λουίζα Καραγεώργου

® Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

Περισσότερα επεισόδια

Ανάγωγες κουβέντες: Ζωή Κωνσταντοπούλου über alles

Στο νέο επεισόδιο από τις «Ανάγωγες Κουβέντες», της εβδομαδιαίας σειράς podcast της «Εφ.Συν.», το οποίο ανεβαίνει στο efsyn.gr και τις πλατφόρμες κάθε Κυριακή πρωί, ο Τάσος Παππάς και ο Δημήτρης Κανελλόπουλος καλούν των Ζωή Κωνσταντοπούλου στο στούντιο της «Εφημερίδας των Συντακτών» για μία πολύ ζωντανή συζήτηση που τα πιάνει όλα: από τη Μαρία Καρυστιανού μέχρι τον Διαμαντή Καραναστάση και από...

Στο Ντιβάνι της «Εφ.Συν»: Ο Αιμίλιος Χειλάκης και τα Cancel που έχει βιώσει

Σε αυτό το 8ο επεισόδιο της σειράς podcast «Στο Ντιβάνι της Εφ.Συν», η Δήμητρα Αθανασοπούλου συζητά με τον Αιμίλιο Χειλάκη για την κουλτούρα της ακύρωσης, για το πως είναι να είναι κάποιος καλλιτέχνης και πολιτικός στην εποχή του woke. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Αιμίλιος Χειλάκης, ο οποίος φέτος πρωταγωνιστεί στο έργο «Cancel» του Βορειοϊρλανδού συγγραφέα Ντέιβιντ Άιρλαντ «ξαπλώνει» «Στο Ντιβάνι...

Η ζωντανή εξέγερση του Νοέμβρη

52 χρόνια μετά τη φοιτητική εξέγερση του 1973, ο ιστορικός Βαγγέλης Καραμανωλάκης συζητά με τον Στρατή Ηλιάκη για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Πώς στάθηκε η κοινωνία απέναντι στην επταετή χούντα των συνταγματαρχών; Πώς έδρασε το τυραννικό καθεστώς το τριήμερο των πυκνών γεγονότων; Ο αντιδικτατορικός αγώνας ως ιδεολογική διαιρετική τομή.Γιατί η μεταπολιτευτική δεξιά προσέγγισε αμήχανα την...