Για την Lidl Hellas, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής πώλησης τροφίμων, η βιώσιμη ανάπτυξη είναι στόχος απαρέγκλιτος εδώ και χρόνια. Ήταν, άλλωστε, η πρώτη εταιρεία που κατήργησε τα πλαστικά μιας χρήσης στην Ελλάδα. «Δεν είναι μόνο ηθική μας υποχρέωση, αλλά κυρίως ευθύνη μας απέναντι στις μελλοντικές γενιές να επιταχύνουμε τις πρακτικές εκείνες που είναι απαραίτητες ώστε να εξασφαλίσουμε ένα καλύτερο αύριο ξεκινώντας από σήμερα», λέει η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας. Η κυρία Αδαμίδου θα περιγράψει στην Καθημερινή και στις ΗΓΕΤΙΔΕΣ το ολιστικό μοντέλο υπευθυνότητας της Lidl Hellas, που ξεκινάει από τους παραγωγικούς πόρους, τη γεωργία και την κτηνοτροφία, περνάει μέσα από την εφοδιαστική αλυσίδα και τη διαχείριση των εμπορευμάτων, τη μεταφορά και την αποθήκευση, για να καταλήξει στον καταναλωτή και την κοινωνία.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.