Μελίνα Ταπραντζή: Από τη φιλοσοφική και το μάρκετινγκ στα ελληνικά τρόφιμα
Η Μελίνα Ταπραντζή είχε μια επιτυχημένη καριέρα. Είχε όμως πάντα και πολλές ανησυχίες και σκέψεις για το πώς μπορούμε να κάνουμε τα πράγματα με έναν τρόπο που θα ωφελούν και άλλους. Έτσι όταν μια μέρα, την εποχή της οικονομικής κρίσης, επισκέφθηκε ένα κοινωνικό παντοπωλείο και διαπίστωσε ότι το μόνο που είχαν να προσφέρουν στους ανθρώπους ήταν ξυραφάκια, αποφάσισε να τα αφήσει όλα πίσω και να ιδρύσει την Wise Greece.