podlist.gr

S01E03 - Οι ντελικάτες αναμνήσεις του Κρις Σάτον και ο ψηφιακός ρατσισμούλης του "Α ΝΑΙ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ"

Τρίτο επεισόδιο και καλά-καλά δεν συμπληρώσαμε ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΖΩΗΣ;

ΚΙ ΟΜΩΣ. Στο σημερινό ποδκαστικο ΣΕΣΙΟ, απαντάμε σε καίρια ερωτήματα περί της εναρκτήριας σύνθεσης, χρησιμοποιάμε το "πάω να κατουρήσω" για να ξεφύγουμε απο επιχειρήσεις εστίασης και α ναι:

Λαμβάνουμε όμορφες αποκαλύψεις περί ταινιών που ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΜΙΣΑΝΤΟ με άτομα άλλων εθνικοτήτων και σεξουαλικών προτιμήσεων, ενώ κουτσοπίνουμε ταυρίνη λες και πάμε για σκαηντάηβιν και όχι για ποδκάστιν στην Κυψέλη.

=============================

Ανέτοιμος Vidcast, καθώς και αποκλειστικά επεισόδια στο Πάτρεον: https://www.patreon.com/c/SacredBeltRecordings

Έκπτωση από τους φίλους μας στην Out of Medium: https://outofmedium.com/?ref=sacredbelt με τον κωδικό Sacred10

Πηγή: https://sacredbelt.com/pod/koinonika-anetoimos/1065

Περισσότερα επεισόδια

S02E43 - Ήρθε το κεφάλαιο να μας πάρει τους αλλαξοθαλάμους. Ξυπνήστε έλληνοι.

Όπως ακριβώς τα λέει ο τίτλος. Το κεφάλαιο ΑΠΟΦΑΗΣΕ να μην μας αφήνει πλέον να δοκιμάζομε ρούχα και η επίλεκτη ομάδα του ΚΑ, γρατσανάει τα κεφάλια για να κατεβάνει λύσεις. Επιπλέον αποκαλύπτουμε τις πραγματικές συνταγές κλασσικών ποτών γιατί η γνώση είναι δια να μοιράζεται.Υ.Γ. είναι κάπως ΜΕΚΡΟ το πεσόδιο αυτής της εβδομάδας ΑΣ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΟΜΕ.=============================Ανέτοιμος Vidcast,...

S02E41 - O καπιταλισμός πολεμάει το τσίσο μας και το σωστό στυλ για γάμους

Φίλες και φίλοι ενα εβριγουάν ιν μπιτγουήν, εδώ δεν είμαστε για να σας ακούμε να λετε άσχημα πράματα για τον καπιταλισμό. Δεν μας ενδιαφέρει και δεν θα το δέχτουμε. Όχι όταν είναι ξεκάθαρο ότι ο καπιταλισμός θέλει απλά το καλό μας.Οκ, ίσως όχι ΑΚΡΙΒΩΣ το καλό μας, αλλά στο περίπου. Και αυτό αρκεί.Σε άλλα νέα, επειδής καλοκαίρι = γάμοι, μια ΤΟΣΟ ΔΑ μικρή αναδρομή στο ΠΑΡΛΕΘΟΝ για να μάθουμε...

S02E40 - Η προδοσια του Ορφέα που μας πουλησε για μια χουφτα πέσος και το νο πασαραν του Τραμπ στην εφορια.

Θα ερχοταν και αυτη η στιγμη. Η στιγμη που ο Ορφέας θα μας προδιδε για χάρη των χρημάτων, των επενδύσεων, των funds. Θα ερχόταν η στιγμη που η παρουσια του θα ηταν πλεον μια ανάμνηση καθώς εκείνος θα δούλευε σε κότερα και ρεηβ πάρτυ πλουσίων. Πάλι καλά που έχουμε ακόμα τον πρόεδρο Τραμπ στις ζωές μας. ΕΔΩ ΜΑΣ ΦΤΑΣΑΝΕ.=============================Ανέτοιμος Vidcast, καθώς και αποκλειστικά...