podlist.gr

S01E41 - Τα Τέμπη, η 28η, τι θα πάθουμε αν κατέβουμε στους δρόμοι ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΕΡΑΣΑΚΙ

Ζούμε υπέροχη φάση γενικά, ζούμε την φάση που νταξ η κυβέρνηση λέει αποξω αποξω πως αν ΤΟΛΜΑΣ και δεν γουστάρεις πως διαχειρίζεται ένα πολυνεκρο δυστύχημα τότε είσαι ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ και ορκισμένος ψηφοφόρος ΑΛΛΟΥΝΟΥ.

Σε κάθε περίπτωση ας κάνομε μια κοβεντα και ας τα βάλομε σε μια σειρά.

Ναι; ΝΑΙ.

Επίσης και. Διακοπές και να σου βγαζονε την περουκα; ΕΔΩ ΦΘΑΣΑΜΕ;

=============================

Ανέτοιμος Vidcast, καθώς και αποκλειστικά επεισόδια στο Πάτρεον: https://www.patreon.com/c/SacredBeltRecordings

Έκπτωση από τους φίλους μας στην Out of Medium: https://outofmedium.com/?ref=sacredbelt με τον κωδικό Sacred10

Πηγή: https://sacredbelt.com/pod/koinonika-anetoimos/1171

Περισσότερα επεισόδια

S02E43 - Ήρθε το κεφάλαιο να μας πάρει τους αλλαξοθαλάμους. Ξυπνήστε έλληνοι.

Όπως ακριβώς τα λέει ο τίτλος. Το κεφάλαιο ΑΠΟΦΑΗΣΕ να μην μας αφήνει πλέον να δοκιμάζομε ρούχα και η επίλεκτη ομάδα του ΚΑ, γρατσανάει τα κεφάλια για να κατεβάνει λύσεις. Επιπλέον αποκαλύπτουμε τις πραγματικές συνταγές κλασσικών ποτών γιατί η γνώση είναι δια να μοιράζεται.Υ.Γ. είναι κάπως ΜΕΚΡΟ το πεσόδιο αυτής της εβδομάδας ΑΣ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΟΜΕ.=============================Ανέτοιμος Vidcast,...

S02E41 - O καπιταλισμός πολεμάει το τσίσο μας και το σωστό στυλ για γάμους

Φίλες και φίλοι ενα εβριγουάν ιν μπιτγουήν, εδώ δεν είμαστε για να σας ακούμε να λετε άσχημα πράματα για τον καπιταλισμό. Δεν μας ενδιαφέρει και δεν θα το δέχτουμε. Όχι όταν είναι ξεκάθαρο ότι ο καπιταλισμός θέλει απλά το καλό μας.Οκ, ίσως όχι ΑΚΡΙΒΩΣ το καλό μας, αλλά στο περίπου. Και αυτό αρκεί.Σε άλλα νέα, επειδής καλοκαίρι = γάμοι, μια ΤΟΣΟ ΔΑ μικρή αναδρομή στο ΠΑΡΛΕΘΟΝ για να μάθουμε...

S02E40 - Η προδοσια του Ορφέα που μας πουλησε για μια χουφτα πέσος και το νο πασαραν του Τραμπ στην εφορια.

Θα ερχοταν και αυτη η στιγμη. Η στιγμη που ο Ορφέας θα μας προδιδε για χάρη των χρημάτων, των επενδύσεων, των funds. Θα ερχόταν η στιγμη που η παρουσια του θα ηταν πλεον μια ανάμνηση καθώς εκείνος θα δούλευε σε κότερα και ρεηβ πάρτυ πλουσίων. Πάλι καλά που έχουμε ακόμα τον πρόεδρο Τραμπ στις ζωές μας. ΕΔΩ ΜΑΣ ΦΤΑΣΑΝΕ.=============================Ανέτοιμος Vidcast, καθώς και αποκλειστικά...