podlist.gr

Lifo Mini – Series
Lifo Mini – Series

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ακαταμάχητα γοητευτικός

Γεννήθηκε στις 12 Ιουλίου του 1912 και την Τρίτη συμπληρώνονται, 110 χρόνια από τη γέννησή του στο Διακοφτό Αχαΐας. Υπήρξε άσσος και στο ποδόσφαιρο, το ακόντιο, τη ζωγραφική και το τσάμικο! Γύρισε 133 ταινίες και αγαπήθηκε πολύ. 

Μιλούν για εκείνον: ο Γιώργος Κωνσταντίνου, ο Σταμάτης Φασουλής, η Ελένη Ερήμου και ο Γιάννης Ευαγγελίδης. Ακούγονται οι : Ιάκωβος Καμπανέλλης, Αλέκος Σακελλάριος, Κώστας Χατζηχρήστος, Τζένη Καρέζη, Αλέκος Τζανετάκος, Κώστας Βουτσάς, Γιάννης Δαλιανίδης, Ροζίτα Σώκου, Ερρίκος Θαλασσινός κι ο ανηψιός του Τάκης Βλαστός.

Αξιοποιήθηκε υλικό από τις εκπομπές «Αλάτι και Πιπέρι», «Παρασκήνιο»,  «Τα αστέρια λάμπουν για πάντα» της ΕΡΤ, τη θεατρική παράσταση «Το μεγάλο μας τσίρκο», τις  ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Κάτι κουρασμένα παληκάρια»,  «Ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά», «Φωνάζει ο κλέφτης».

Επιμέλεια: Χρίστος Αλεξάνδρου

Μοντάζ: Λιάνα Τζερεφού

Περισσότερα επεισόδια

Μαρία Κάλλας: Οι ηρωίδες της ζωής της

Όταν η Μαρία Καλλας ανέβαινε στη σκηνή, ήταν απόλυτα υποταγμένη στον συνθέτη. Ο πρωταρχικός σκοπός ήταν ένας: να μεταμορφωθεί στην εκάστοτε ηρωίδα και να βιώσει το δραματικό πεπρωμένο της. Η κορυφαία τραγουδίστρια του 20ού αιώνα όμως δεν έδωσε μόνο φωνή στις παρτιτούρες. Αγάπησε βαθιά τις γυναίκες που τραγούδησε και υποδύθηκε. Ταυτίστηκε μαζί τους σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και σήμερα, 100...

Μαρία Κάλλας: Τα αθηναϊκά χρόνια

Η Μαρία Κάλλας ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1937, βίαια αποκομμένη από τη γενέτειρά της, τη Νέα Υόρκη. Μαζί της είχε τρία καναρίνια, δώρο του πατέρα της, τα λιγοστά, φτωχικά της υπάρχοντα, τα άχαρα ρούχα της, τις φιλοδοξίες, τις δικές της και κυρίως της μαμάς της, η οποία διψούσε για κοινωνική καταξίωση, και τις εφηβικές αγωνίες μιας κοπέλας που δεν είχε εισπράξει αγάπη ως τότε. Στη Νέα...

Μαρία Κάλλας: H γυναίκα πίσω από τον μύθο

Η Μαρία Κάλλας ήταν μια επιβλητική παρουσία. Ήταν ψηλή, είχε πελώρια, εκφραστικά καστανά μάτια με τα οποία κάρφωνε ό,τι ήθελε να μαγνητίσει. Tο πρόσωπό της ακτινοβολούσε όταν γελούσε και η φωνή της, εκτός σκηνής, είχε μια ευγένεια και μια συστολή. Τα χέρια της, που μικρή δεν ήξερε τι να τα κάνει, μεγαλώνοντας αποφάσισε να τα εντάξει στα εκφραστικά της εργαλεία κι έγιναν κι αυτά ένα ακόμα...