podlist.gr

LIFO POLITICS
LIFO POLITICS

Γιάννης Μαυρής: «Ας κρατήσουμε μικρό καλάθι με τις δημοσκοπήσεις στις επόμενες εκλογές»

Η Βασιλική Σιούτη συζητά με τον Γιάννη Μαυρή για τις αλλαγές στο πολιτικό τοπίο μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης, ύφεσης και πολιτικών λιτότητας.

Ο Γιάννης Μαυρής σχολιάζει τα αποτελέσματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη μετά από δύο χρόνια στην εξουσία, αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ στην αντιπολίτευση ενώ υποστηρίζει ότι η σημαντικότερη μεταβολή ήταν παράκαμψη του κοινοβουλευτισμού. Επισημαίνει επίσης ότι τα πράγματα δεν θα είναι απλά για την κυβέρνηση και ότι θα πρεπει να κρατά μικρό καλάθι για τις δημοσκοπήσεις καθώς δεν θα είναι εύκολο να ξαναπιάσει το ποσοστό που κέρδισε στις προηγούμενες εκλογές, όταν πέτυχε μια σημαντική νίκη.

*Ο Γιάννης Μαυρής είναι πολιτικός επιστήμονας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημοσκοπήσεων Public Issue

Περισσότερα επεισόδια

«Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

Η νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, εξηγεί πως οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι για το κόμμα της και την κυβέρνηση, καθώς, όπως υποστηρίζει, «Τα Τέμπη επηρέασαν το θυμικό όλων μας», αλλά «υπήρξε και παραπληροφόρηση». Παραδέχεται ότι η κυβέρνηση έχει κάνει λάθη, τα οποία προστίθενται στη φθορά, θεωρεί, όμως, ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης εκμεταλλεύτηκαν πολιτικά...

«Η Ελλάδα βιώνει πολιτικές συνθήκες που δεν έχει ξαναζήσει»

Οι δύο πολιτικοί συντάκτες συζητούν για τη συγκεκριμένη πολιτική συγκυρία και τις ιδιαιτερότητές της, ενώ παράλληλα αναφέρονται στον ρόλο της δημοσιογραφίας και το πολιτικό ρεπορτάζ. Μιλάνε ακόμα για τα λάθη και τα σοβαρά προβλήματα των κομμάτων εξουσίας, για τα χρέη των κομμάτων και τη στρατηγική που ακολουθούν. Τελικά έχουμε αντιπολίτευση στη χώρα; Ο δημοσιογράφος Χάρης Ιωάννου είναι...

Κωνσταντίνος Κυρανάκης: «Η σχέση με τη Hellenic Train επανεξετάζεται»

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης δηλώνει στο Lifo Politics ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει εκφράσει την απαίτησή της προς την ιταλική κυβέρνηση και τη διοίκηση της HellenicTrain (που ανήκει στον ιταλικό κρατικό όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane -FS Group),να κάνουν σοβαρές επενδύσεις σε νέα τρένα με δικά τους χρήματα (σ.σ. κάτι που ήταν συμβατική τους υποχρέωση, όταν την πήραν έναντι μόνο 45...