podlist.gr

I 350 | H αξία και το impact του τμήματος Customer Support - Μια συζήτηση με την Customer Support Director της Novibet, Αφροδίτη Πίνα | Θέμης Σαρανταένας - Business & Marketing Tips

Send us a text

Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που γιορτάζεται κάθε πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας προσκαλεί στο studio της Athens Voice την Customer Support Director της Novibet, Αφροδίτη Πίνα, και συζητούν πώς μια Tech εταιρία, 100% πελατοκεντρική εφαρμόζει με επιτυχία τις τεχνικές εξυπηρέτησης των πελατών της.

Περισσότερα επεισόδια

J 400 | 3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη | Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 126ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «3 τεχνικές πιστότητας του πελάτη» θα ακούσετε 3 τεχνικές για την αύξηση της πιστότητας των πελατών. Στο σημερινό περιβάλλον όπου ο πελάτης δεν είναι απλά βασιλιάς, αλλά «βασιλιάς των βασιλέων», υπάρχουν κάποιες τεχνικές που μπορούν να αυξήσουν την πιστότητα και να μειώσουν το churn rate («ποσοστό...

J 388 | Θέστε εσείς τις προσδοκίες των πελατών σας | Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 124ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Θέστε εσείς τις προσδοκίες των πελατών σας» θα ακούσετε ποια μέτρα πρέπει να πάρετε καθώς οι πελάτες σας θέλουν πάντα τον ουρανό με τα άστρα και αν δεν θέσετε εσείς τις προσδοκίες τους, δεν θα σταματήσουν ποτέ.