podlist.gr

J 405 | 7 σημεία προσοχής για νέες επιχειρήσεις | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 131o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «7 σημεία προσοχής για νέες επιχειρήσεις» θα ακούσετε 7 σημεία που έχω ξεχωρίσει όσα χρόνια ασχολούμαι με την επιχειρηματικότητα.

Επιτέλους, ξεκινάτε την επιχείρησή σας! Είτε βρήκατε χρηματοδότηση από angel investor είτε από τον μπαμπά και τη μαμά, η αδρεναλίνη ρέει άφθονη και τα όνειρα είναι μεγάλα. Την πρώτη μέρα, κάνετε ένα «ζντο» με τους άλλους δύο συνέταιρους, παίρνετε μια βαθιά ανάσα και ξεκινάτε. Τίποτα δεν μπορεί να σας σταματήσει. Δεν υπάρχει κανένα ανυπέρβλητο εμπόδιο.

Εγώ όμως μετράω τουλάχιστον επτά. Ακούστε τα στο νέο μου podcast!

Περισσότερα επεισόδια

J 431 | Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 159ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding» θα μιλήσουμε για το branding, κυρίως στις startups.Στο πλαίσιο της δουλειάς μου, συχνά συναναστρέφομαι —και σε αρκετές περιπτώσεις συμβουλεύω— ανθρώπους που ξεκινούν τις δικές τους startup. Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν σχεδόν πάντα: ένας...

J 429 | Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 157ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν» θα καταπιαστούμε με ένα από τα πιο διαχρονικά —και παρεξηγημένα— θέματα του σύγχρονου επιχειρείν: την ειλικρίνεια. Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία επιταχύνει, η επαφή γίνεται ψηφιακή και οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται, θα υπενθυμίσουμε ότι η ειλικρίνεια δεν είναι...

J 428 | 4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 156ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει» θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο — αλλά δεν κάνει θαύματα. Με απλό και παραστατικό τρόπο θα πούμε τι δεν μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ, όσο καλά σχεδιασμένο και αν είναι!