podlist.gr

J 407 | Τα μικρά μυστικά των επιτυχημένων επιχειρηματιών | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός brand. Τα touchpoints μπορεί να είναι φυσικά —όπως για παράδειγμα η είσοδος ενός πελάτη σε ένα κατάστημα και η συνομιλία του με τον πωλητή— ή ψηφιακά. Ας τα γνωρίσουμε!

Περισσότερα επεισόδια

J 430 | Χτίστε αυθεντικούς δεσμούς με τους πελάτες σας | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 158ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Χτίστε αυθεντικούς δεσμούς με τους πελάτες σας» θα μιλήσουμε για τα social media και τις ανθρώπινες σχέσεις.Ως επιχειρηματίας έχετε αγκαλιάσει τις νέες τεχνολογίες και τα social media. Στο κινητό σας, μία μικρή συσκευή, με μήκος λίγων εκατοστών και βάρος ελαχίστων γραμμαρίων, έχετε συγκεντρωμένη...

J 432 | Βελτιώστε την επαγγελματική σας ζωή με 4 μυστικά | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 160ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Βελτιώστε την επαγγελματική σας ζωή με 4 μυστικά»θα σας προτείνω 4 μυστικά που θα βελτιώσουν την επαγγελματική σας ζωή.Η επιχειρηματική επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από ένα στοιχείο – είναι το αποτέλεσμα της σύμπραξης πολλών παραγόντων. Χρειάζεται ευστροφία, επιμονή, ένστικτο, ευφυΐα, συναισθηματική...

J 431 | Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 159ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding» θα μιλήσουμε για το branding, κυρίως στις startups.Στο πλαίσιο της δουλειάς μου, συχνά συναναστρέφομαι —και σε αρκετές περιπτώσεις συμβουλεύω— ανθρώπους που ξεκινούν τις δικές τους startup. Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν σχεδόν πάντα: ένας...