podlist.gr

J 407 | Τα μικρά μυστικά των επιτυχημένων επιχειρηματιών | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός brand. Τα touchpoints μπορεί να είναι φυσικά —όπως για παράδειγμα η είσοδος ενός πελάτη σε ένα κατάστημα και η συνομιλία του με τον πωλητή— ή ψηφιακά. Ας τα γνωρίσουμε!

Περισσότερα επεισόδια

J 414 | Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 141ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του» θα σας πω μια γιορτινή ιστορία που θα σας θυμίσει πώς να κερδίσετε εύκολα την εμπιστοσύνη και την αγάπη του κοινού σας.

J 413 | Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές; | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 140ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;» θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό: για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται ο καταναλωτής την περίοδο των γιορτών. Ποια είναι τα συναισθήματά του; Ποιες σκέψεις τον οδηγούν στις επιλογές που κάνει; Αν κατανοήσετε αυτά τα πράγματα, τότε δεν θα...

K 437 | Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.