podlist.gr

J 407 | Τα μικρά μυστικά των επιτυχημένων επιχειρηματιών | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 134ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Σημεία επαφής!» θα μιλήσουμε για τα σημεία επαφής (touchpoints) στα οποία πρέπει να σας δει ο πελάτης σας για να σας επιλέξει, καθώς και το γιατί δεν υπάρχει ασφαλής μαθηματική φόρμουλα «Χ σημεία = σίγουρος πελάτης». Τα touchpoints (σημεία επαφής) στο μάρκετινγκ ορίζονται ως η κάθε είδους αλληλεπίδραση μεταξύ ενός καταναλωτή και ενός brand. Τα touchpoints μπορεί να είναι φυσικά —όπως για παράδειγμα η είσοδος ενός πελάτη σε ένα κατάστημα και η συνομιλία του με τον πωλητή— ή ψηφιακά. Ας τα γνωρίσουμε!

Περισσότερα επεισόδια

J 428 | 4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 156ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει» θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο — αλλά δεν κάνει θαύματα. Με απλό και παραστατικό τρόπο θα πούμε τι δεν μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ, όσο καλά σχεδιασμένο και αν είναι!

J 427 | 4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 153ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Social media marketing. Μήπως αρχίζει να χάνει τη λάμψη του;» θα μιλήσουμε για τα social media και για τον ρόλο τους σήμερα ως διαφημιστικά μέσα.Μήπως τα social media δεν δουλεύουν; Μήπως το social media μάρκετινγκ έχει χάσει την αίγλη του; Μήπως να ανασύρουμε εκείνες τις μπροσούρες από τη δεκαετία...

J 426 | Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 154ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών» θα μιλήσουμε για το πότε πρέπει να πατήσετε pause στην επιχειρηματική σας καθημερινότητα.Όταν έρχεται η ώρα να παρθούν αποφάσεις στο μάρκετινγκ, οι προσεγγίσεις ποικίλλουν. Ορισμένες εταιρείες – με κορυφαίο παράδειγμα κολοσσούς όπως η Procter & Gamble –...