podlist.gr

J 409 | Ενσυναίσθηση και πωλήσεις | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 136ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσυναίσθηση και πωλήσεις» θα μιλήσουμε για την ενσυναίσθηση στην επιχειρηματικότητα. Είτε είστε επιχειρηματίας είτε όχι, γνωρίζετε ότι υπάρχουν αρκετές τεχνικές πώλησης. Μπορεί να είστε από αυτούς που προτιμούν την «πώληση-αστραπή», πριν ο πελάτης καταλάβει τι του έχει συμβεί, ή την επιθετική πώληση, ή την πώληση με επιστημονική επιχειρηματολογία. Ωστόσο, όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων. Δοκιμάστε το!

Περισσότερα επεισόδια

K 436 | Κείμενα γραμμένα από AI. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση; | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 164ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Κείμενα γραμμένα από ΑΙ. Ωφελούν ή βλάπτουν την επιχείρηση;» βάζουμε στο μικροσκόπιο τα κείμενα που παράγονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη. Είναι χρήσιμα εργαλεία ή απειλή για τη δημιουργικότητα; Πού πραγματικά ωφελούν και πού… μας αποξενώνουν; Και ποια είναι η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην παραγωγικότητα...

K 435 | Τεχνητή νοημοσύνη Οι πιο συχνές παγίδες για τις επιχειρήσεις | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 163ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «πΑΙδικές ασθένειες» μιλάμε για τις πρώτες… αστοχίες του ενθουσιασμού. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι hype. Είναι εργαλείο με τεράστια δυναμική — αλλά και με αρκετά ρίσκα όταν δεν χρησιμοποιείται σωστά. Σε αυτό το podcast, ξεχωρίζουμε τη στρατηγική από το gimmick, την πραγματική αξία από τον...

K 434 | Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 162ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς» θα μιλήσουμε για κάτι που καμία ομάδα marketing —όσο δυνατή κι αν είναι— δεν μπορεί να αναπαράγει: την αυθεντικότητα της φωνής του πελάτη. Τα στατιστικά λένε την αλήθεια: οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις εμπειρίες άλλων καταναλωτών απ’ ό,τι τα...