podlist.gr

J 412 | Γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά | Business & Marketing Tips

Send us a text

Στο 139ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Δείτε γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά» αναλύουμε τις αλληλεπιδράσεις και τις συζητήσεις σχετικά με μια επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τη φήμη της, που συμβαίνουν σε διάφορες πλατφόρμες. «Σκέπτομαι άρα υπάρχω» έλεγε ο Καρτέσιος. «Συζητιέμαι άρα υπάρχω» διατείνεται ο σύγχρονος επιχειρηματίας και έχει δίκιο. Σε μία εποχή που το brand building και το story telling είναι το άλφα, τα brand conversations είναι το ωμέγα. Είναι ο στόχος, το όραμα, ο προορισμός που θα δημιουργήσει φήμη, εικόνα και έσοδο. Ακούστε ποια brand conversations υπάρχουν και πώς μπορείτε να τα αυξήσετε και να τα ενισχύσετε.

Περισσότερα επεισόδια

J 427 | 4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 153ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Social media marketing. Μήπως αρχίζει να χάνει τη λάμψη του;» θα μιλήσουμε για τα social media και για τον ρόλο τους σήμερα ως διαφημιστικά μέσα.Μήπως τα social media δεν δουλεύουν; Μήπως το social media μάρκετινγκ έχει χάσει την αίγλη του; Μήπως να ανασύρουμε εκείνες τις μπροσούρες από τη δεκαετία...

J 430 | Χτίστε αυθεντικούς δεσμούς με τους πελάτες σας | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 158ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Χτίστε αυθεντικούς δεσμούς με τους πελάτες σας» θα μιλήσουμε για τα social media και τις ανθρώπινες σχέσεις.Ως επιχειρηματίας έχετε αγκαλιάσει τις νέες τεχνολογίες και τα social media. Στο κινητό σας, μία μικρή συσκευή, με μήκος λίγων εκατοστών και βάρος ελαχίστων γραμμαρίων, έχετε συγκεντρωμένη...

J 426 | Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 154ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η βιασύνη στο μάρκετινγκ είναι μήτηρ δεινών» θα μιλήσουμε για το πότε πρέπει να πατήσετε pause στην επιχειρηματική σας καθημερινότητα.Όταν έρχεται η ώρα να παρθούν αποφάσεις στο μάρκετινγκ, οι προσεγγίσεις ποικίλλουν. Ορισμένες εταιρείες – με κορυφαίο παράδειγμα κολοσσούς όπως η Procter & Gamble –...