podlist.gr

J 412 | Γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά | Business & Marketing Tips

Send us a text

Στο 139ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Δείτε γιατί τα brand conversations είναι τόσο σημαντικά» αναλύουμε τις αλληλεπιδράσεις και τις συζητήσεις σχετικά με μια επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τη φήμη της, που συμβαίνουν σε διάφορες πλατφόρμες. «Σκέπτομαι άρα υπάρχω» έλεγε ο Καρτέσιος. «Συζητιέμαι άρα υπάρχω» διατείνεται ο σύγχρονος επιχειρηματίας και έχει δίκιο. Σε μία εποχή που το brand building και το story telling είναι το άλφα, τα brand conversations είναι το ωμέγα. Είναι ο στόχος, το όραμα, ο προορισμός που θα δημιουργήσει φήμη, εικόνα και έσοδο. Ακούστε ποια brand conversations υπάρχουν και πώς μπορείτε να τα αυξήσετε και να τα ενισχύσετε.

Περισσότερα επεισόδια

J 414 | Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 141ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του» θα σας πω μια γιορτινή ιστορία που θα σας θυμίσει πώς να κερδίσετε εύκολα την εμπιστοσύνη και την αγάπη του κοινού σας.

J 413 | Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές; | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 140ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;» θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό: για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται ο καταναλωτής την περίοδο των γιορτών. Ποια είναι τα συναισθήματά του; Ποιες σκέψεις τον οδηγούν στις επιλογές που κάνει; Αν κατανοήσετε αυτά τα πράγματα, τότε δεν θα...

K 437 | Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.