podlist.gr

J 420 | Έτοιμοι για την επόμενη κρίση | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 148ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Έτοιμοι για την Επόμενη Κρίση!» θα μιλήσουμε για τεχνικές διαχείρισης κρίσης για την επιβίωση της επιχείρησης. Υπάρχει κάποιος επιχειρηματίας που δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ ούτε την παραμικρή κρίση στην επιχείρησή του; Αν ναι, ας σηκώσει το χέρι.

Αναμονή…
Αναμονή…
Αναμονή…

Αφού, όπως ήταν αναμενόμενο, κανένα χέρι δεν σηκώθηκε –και δεν υπάρχει λόγος να περιμένω κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί– περνάω απευθείας στο σημερινό μου θέμα: τις τεχνικές διαχείρισης κρίσεων στις επιχειρήσεις. Ακούστε προσεκτικά, κρατήστε σημειώσεις και, το πιο σημαντικό, εφαρμόστε τες όταν (και όχι αν) έρθει η δύσκολη στιγμή.

Περισσότερα επεισόδια

J 414 | Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 141ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του» θα σας πω μια γιορτινή ιστορία που θα σας θυμίσει πώς να κερδίσετε εύκολα την εμπιστοσύνη και την αγάπη του κοινού σας.

J 413 | Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές; | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 140ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;» θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό: για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται ο καταναλωτής την περίοδο των γιορτών. Ποια είναι τα συναισθήματά του; Ποιες σκέψεις τον οδηγούν στις επιλογές που κάνει; Αν κατανοήσετε αυτά τα πράγματα, τότε δεν θα...

K 437 | Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.