podlist.gr

J 424 | One Client Stand | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 152ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «One Client Stand» θα διηγηθώ μια πραγματική ιστορία για τον «πελάτη της μίας φοράς». Ίσως από τον τίτλο του podcast μου να υποθέτετε ότι ακολουθεί μία πιπεράτη ιστορία που προβάλλεται αυτές τις μέρες στο Netflix, βγαλμένη από τις «50 αποχρώσεις του γκρι», με θέμα ένα «one night stand». Λάθος! Αυτό που θα ακούσετε είναι μία προσωπική εμπειρία, η οποία μου συνέβη πρόσφατα, και στάθηκε αφορμή να ετοιμάσω αυτό το podcast. Αφορά τον «πελάτη της μίας φοράς» και πώς πρέπει να τον αντιμετωπίζετε.

Περισσότερα επεισόδια

J 429 | Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 157ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν» θα καταπιαστούμε με ένα από τα πιο διαχρονικά —και παρεξηγημένα— θέματα του σύγχρονου επιχειρείν: την ειλικρίνεια. Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία επιταχύνει, η επαφή γίνεται ψηφιακή και οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται, θα υπενθυμίσουμε ότι η ειλικρίνεια δεν είναι...

J 428 | 4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 156ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «4 πράγματα που το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει» θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους: το μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο — αλλά δεν κάνει θαύματα. Με απλό και παραστατικό τρόπο θα πούμε τι δεν μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ, όσο καλά σχεδιασμένο και αν είναι!

J 427 | 4 κανόνες για να αποφύγετε τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 153ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Social media marketing. Μήπως αρχίζει να χάνει τη λάμψη του;» θα μιλήσουμε για τα social media και για τον ρόλο τους σήμερα ως διαφημιστικά μέσα.Μήπως τα social media δεν δουλεύουν; Μήπως το social media μάρκετινγκ έχει χάσει την αίγλη του; Μήπως να ανασύρουμε εκείνες τις μπροσούρες από τη δεκαετία...