podlist.gr

J 429 | Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a text

Στο 157ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ειλικρίνεια στο επιχειρείν» θα καταπιαστούμε με ένα από τα πιο διαχρονικά —και παρεξηγημένα— θέματα του σύγχρονου επιχειρείν: την ειλικρίνεια. Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία επιταχύνει, η επαφή γίνεται ψηφιακή και οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται, θα υπενθυμίσουμε ότι η ειλικρίνεια δεν είναι απλώς αρετή – είναι στρατηγικό πλεονέκτημα. Από τη διαδικασία πρόσληψης και τις εσωτερικές σχέσεις, μέχρι τους συνεργάτες, τους πελάτες και την κοινότητα, θα εξηγήσουμε πώς η ειλικρίνεια μπορεί να λειτουργήσει ως θεμέλιο για μία υγιή, ανθρώπινη και αποδοτική εταιρική κουλτούρα.

Περισσότερα επεισόδια

J 414 | Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 141ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η ιστορία του Κωνσταντίνου και το γιορτινό θαύμα στο κατάστημά του» θα σας πω μια γιορτινή ιστορία που θα σας θυμίσει πώς να κερδίσετε εύκολα την εμπιστοσύνη και την αγάπη του κοινού σας.

J 413 | Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές; | Business & Marketing Tips

Send us a textΣτο 140ό podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Τι πραγματικά σκέφτεται ο καταναλωτής στις γιορτές;» θα μιλήσουμε για κάτι λίγο διαφορετικό: για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται ο καταναλωτής την περίοδο των γιορτών. Ποια είναι τα συναισθήματά του; Ποιες σκέψεις τον οδηγούν στις επιλογές που κάνει; Αν κατανοήσετε αυτά τα πράγματα, τότε δεν θα...

K 437 | Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα | Business & Marketing Tips - Θέμης Σαρανταένας

Send us a textΣτο 165ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ενσωματώστε την ενσυναίσθηση στα επαγγελματικά σας κείμενα» θα εξηγήσουμε πώς η «αόρατη συσκευασία» της ενσυναίσθησης ενισχύει τα επιχειρηματικά κείμενα και τη σχέση με τον πελάτη. Γνωρίστε 7 πρακτικές συμβουλές που κάνουν κάθε επικοινωνία πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και πιο αποτελεσματική.