podlist.gr

016: 8 Συνήθειες με τις οποίες σκορπάς τα χρήματά σου

Υπάρχουν κάποιες συνήθειες που έχουμε αναπτύξει οι οποίες ενώ πιστεύουμε ότι μας ωφελούν ή ότι δεν επηρεάζουν με κάποιο τρόπο τα οικονομικά μας, αδειάζουν σταδιακά το πορτοφόλι μας και εν τέλει καταλήγουμε να ξοδεύουμε περισσότερα απ’ όσα θα θέλαμε. Αναγνωρίζοντας για αρχή αυτές τις συνήθειες, μπορούμε σταδιακά να τις περιορίσουμε και έτσι όχι απλά να μην σκορπάμε τα χρήματα μας, αλλά να τα βάζουμε σε έναν από τους 3 κουμπαράδες μας (όπως μάθαμε στο επεισόδιο #6).

Κάποια χρήσιμα λινκς για εσένα:

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/gameofmoney/episodes/016-8-ejdnod

Περισσότερα επεισόδια

Bonus 147 : ROB FOLLOWS & VINCE WILLIS - Success To Significance through Selling To Strategics

Welcome again to the Game of Money Podcast! Και ναι όπως καταλάβατε το podcast μας εξελίσσεται ακόμα περισσότερο εγκαινιάζοντας μια νέα σειρά επεισοδίων στην αγγλική γλώσσα, στα οποία καλωσορίζουμε international guests από τους χώρους της επιχειρηματικότητας, των οικονομικών, των παγκόσμιων αγορών και της προσωπικής ανάπτυξης! Στο σημερινό επεισόδιο της στήλης αυτής καλωσορίζουμε όχι έναν αλλά...

Bonus 146: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΛΑΜΗΣ - Business talking από την άλλη πλευρά του τραπεζιού

Στο σημερινό bonus επεισόδιο του podcast μας φιλοξενούμε τον Δημήτρη Βλάμη, συνιδρυτή του marketing agency “Blue Rocket” και του “Business Review” ενός από τα κορυφαία media brands επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα! Μαζί μας μοιράζεται τη δική του διαδρομή από τα πρώτα επιχειρηματικά του βήματα μέχρι τη δημιουργία ενός δυναμικού οικοσυστήματος γύρω από την επιχειρηματικότητα. Παράλληλα,...

121: Σκληρές αλήθειες για τους servicers και τις εισπρακτικές εταιρείες

Στο σημερινό επεισόδιο του Game of Money Podcast ανοίγουμε για πρώτη φορά το κεφάλαιο των εισπρακτικών εταιρειών! Ο Αλέξιος μοιράζεται τη δική του προσωπική ιστορία, αποκαλύπτοντας πώς τράπεζες έχουν πουλήσει ακόμη και ενήμερα δάνεια σε servicers χωρίς καμία ενημέρωση προς τους πελάτες τους. Συζητάμε την τεράστια προσοχή που απαιτείται σε κάθε τηλεφωνική επικοινωνία που ζητά ταυτοποίηση...