podlist.gr

023: Ποιο είναι τελικά το σωστό παιχνίδι του χρήματος;

Ας σταματήσουμε μία στιγμή να σκεφτούμε... Ολοι έχουμε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε πλούτοι, περισσότερα απ όσα έχουμε φανταστεί και κανείς δεν μπορεί να μας εμποδίσει. Ζουμε σε έναν κόσμο αφθονίας και άπειρων δυνατοτήτων. Το σύστημα όμως ωφελεί όσους γνωρίζουν και αναπτύσσουν τη διαχείριση των κεφαλαίων τους και αποδυναμώνει τους μη γνώστες.

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο θα δούμε αρχικά ποιο είναι το λάθος παιχνίδι του χρήματος, αυτό που έχουμε μάθει και εννοείται θα δούμε ποιο είναι εν τέλει το σωστό παιχνίδι του χρήματος.

Κάποια χρήσιμα λινκς για εσένα:

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/gameofmoney/episodes/023-elsloq

Περισσότερα επεισόδια

120: Από μηδενικές προμήθειες στο 1,5€ οι αναλήψεις!

Στο σημερινό επεισόδιο του Game of Money Podcast τα λέμε όλα… και τα λέμε σταράτα! Με αφορμή την επίκαιρη κατάσταση του τραπεζικού συστήματος της χώρας μας και κυρίως την πολύ πρόσφατη αύξηση των προμηθειών στις αναλήψεις από τους τραπεζικούς λογαριασμούς… ο Αλέξιος τοποθετείται, αποκαλύπτοντας την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τις συγκεκριμένες εξελίξεις! Άραγε ποια συμπεριφορά εκ μέρους μας...

Bonus 144 : ΤΖΕΝΗ & ΠΑΝΟΣ - Πώς γίνεται πραγματικότητα η συμπερίληψη στην επικοινωνία

Το σημερινό bonus επεισόδιο του podcast μας είναι ιδιαίτερο κι έχει ως βάση την συμπερίληψη και την διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ όλων των ανθρώπων! Καλεσμένοι μας είναι οι Co-founders της Evenly, Τζένη Ταντίδου και Πάνος Κωνσταντινίδης, μιας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης που κάνει κάθε επικοινωνία κατανοητή για όλους, ανεξάρτητα από γλώσσα, ακοή ή ηλικία. Με ένα απλό QR, ο κάθε χρήστης...

Bonus 143: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΑΚΟΣ - Πώς να κλιμακώσει κάποιος μια επιχείρηση από το μηδέν

Σημερινός καλεσμένος στο Game of Money Podcast, είναι ο Γιώργος Κουράκος, Managing Director της AMG Media. Σε ένα επεισόδιο γεμάτο δράση, τόλμη και επιχειρηματικό ένστικτο, ο ιδρυτής μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες διαφημιστικές εταιρείες της χώρας, μιλά για το πώς στήνονται από το μηδέν κορυφαία events, τις δυσκολίες του ξεκινήματος, τη διαχείριση των “όχι” από χορηγούς, τη δύναμη του...