podlist.gr

052: Γίνε σαν το Γιάννη. Από το λάθος στο σωστό παιχνίδι του χρήματος

Ο Γιάννης Νικόπουλος είναι ένας από τους ακροατές μας! Ξεκίνησε να ακούει το podcast “Μάθε το παιχνίδι του χρήματος” εν μέσω καραντίνας και συνειδητοποιώντας ότι μέχρι τότε έπαιζε το λάθος παιχνίδι του χρήματος, αποφάσισε να κάνει κάποιες αλλαγές στη ζωή του εφαρμόζοντας όλα αυτά που μάθαινε στο podcast. Δύο χρόνια μετά έχει χτίσει διαφορετικές ροές εισοδήματος, παθητικά εισοδήματα, έχει τολμήσει, έχει δοκιμάσει, έχει κερδίσει, έχει χάσει και μοιράζεται απλόχερα αυτό του το ταξίδι μαζί μας με όλες τις συνειδητοποιήσεις που είχε, τα βήματα που ακολούθησε, τα μαθήματα που πήρε και τα πλάνα του για το μέλλον.

Κάποια χρήσιμα λινκς για εσένα:

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/gameofmoney/episodes/052-e1c769n

Περισσότερα επεισόδια

120: Από μηδενικές προμήθειες στο 1,5€ οι αναλήψεις!

Στο σημερινό επεισόδιο του Game of Money Podcast τα λέμε όλα… και τα λέμε σταράτα! Με αφορμή την επίκαιρη κατάσταση του τραπεζικού συστήματος της χώρας μας και κυρίως την πολύ πρόσφατη αύξηση των προμηθειών στις αναλήψεις από τους τραπεζικούς λογαριασμούς… ο Αλέξιος τοποθετείται, αποκαλύπτοντας την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τις συγκεκριμένες εξελίξεις! Άραγε ποια συμπεριφορά εκ μέρους μας...

Bonus 144 : ΤΖΕΝΗ & ΠΑΝΟΣ - Πώς γίνεται πραγματικότητα η συμπερίληψη στην επικοινωνία

Το σημερινό bonus επεισόδιο του podcast μας είναι ιδιαίτερο κι έχει ως βάση την συμπερίληψη και την διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ όλων των ανθρώπων! Καλεσμένοι μας είναι οι Co-founders της Evenly, Τζένη Ταντίδου και Πάνος Κωνσταντινίδης, μιας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης που κάνει κάθε επικοινωνία κατανοητή για όλους, ανεξάρτητα από γλώσσα, ακοή ή ηλικία. Με ένα απλό QR, ο κάθε χρήστης...

Bonus 143: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΑΚΟΣ - Πώς να κλιμακώσει κάποιος μια επιχείρηση από το μηδέν

Σημερινός καλεσμένος στο Game of Money Podcast, είναι ο Γιώργος Κουράκος, Managing Director της AMG Media. Σε ένα επεισόδιο γεμάτο δράση, τόλμη και επιχειρηματικό ένστικτο, ο ιδρυτής μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες διαφημιστικές εταιρείες της χώρας, μιλά για το πώς στήνονται από το μηδέν κορυφαία events, τις δυσκολίες του ξεκινήματος, τη διαχείριση των “όχι” από χορηγούς, τη δύναμη του...