podlist.gr

Bonus 06: ΝΙΝΑ ΚΑΛΟΥΤΣΑ - Χρησιμοποιείς λέξεις φτωχού ή πλούσιου;

Γνωρίζεις ότι το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε επηρεάζει τόσο τη συναισθηματική όσο και τη σωματική μας κατάσταση; Οι λέξεις έχουν δύναμη και μάλιστα πολύ μεγάλη. Η Νίνα Καλούτσα, ειδικός φωνής, μας εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο οι λέξεις μας επηρεάζουν καθώς και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν οι πλούσιοι σε σχέση με τους υπόλοιπους. Εσύ έχεις παρατηρήσει ποτέ ποιες λέξεις χρησιμοποιείς και αν έχουν θετική ή αρνητική χροιά και επίδραση πάνω σου;

Κάποια χρήσιμα λινκς για εσένα:

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/gameofmoney/episodes/Bonus-06-----eh4ttk

Περισσότερα επεισόδια

Bonus 147 : ROB FOLLOWS & VINCE WILLIS - Success To Significance through Selling To Strategics

Welcome again to the Game of Money Podcast! Και ναι όπως καταλάβατε το podcast μας εξελίσσεται ακόμα περισσότερο εγκαινιάζοντας μια νέα σειρά επεισοδίων στην αγγλική γλώσσα, στα οποία καλωσορίζουμε international guests από τους χώρους της επιχειρηματικότητας, των οικονομικών, των παγκόσμιων αγορών και της προσωπικής ανάπτυξης! Στο σημερινό επεισόδιο της στήλης αυτής καλωσορίζουμε όχι έναν αλλά...

Bonus 146: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΛΑΜΗΣ - Business talking από την άλλη πλευρά του τραπεζιού

Στο σημερινό bonus επεισόδιο του podcast μας φιλοξενούμε τον Δημήτρη Βλάμη, συνιδρυτή του marketing agency “Blue Rocket” και του “Business Review” ενός από τα κορυφαία media brands επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα! Μαζί μας μοιράζεται τη δική του διαδρομή από τα πρώτα επιχειρηματικά του βήματα μέχρι τη δημιουργία ενός δυναμικού οικοσυστήματος γύρω από την επιχειρηματικότητα. Παράλληλα,...

121: Σκληρές αλήθειες για τους servicers και τις εισπρακτικές εταιρείες

Στο σημερινό επεισόδιο του Game of Money Podcast ανοίγουμε για πρώτη φορά το κεφάλαιο των εισπρακτικών εταιρειών! Ο Αλέξιος μοιράζεται τη δική του προσωπική ιστορία, αποκαλύπτοντας πώς τράπεζες έχουν πουλήσει ακόμη και ενήμερα δάνεια σε servicers χωρίς καμία ενημέρωση προς τους πελάτες τους. Συζητάμε την τεράστια προσοχή που απαιτείται σε κάθε τηλεφωνική επικοινωνία που ζητά ταυτοποίηση...