podlist.gr

Επετειακό επεισόδιο

Ένας χρόνος πέρασε! 55 επεισόδια, 90.000 plays, 20 guests και νούμερο 1 στην Apple στην κατηγορία του Business και της Επιχειρηματικότητας. Μοιραστήκαμε μαζί σας γνώσεις, εμπειρίες, ιστορίες, συνεντεύξεις και αυτό ήταν μόνο η αρχή! Ετοιμαστείτε για πολλά ακόμα επεισόδια.

Στο επετειακό μας επεισόδιο είχαμε μαζί μας 2 ακροάτριες οι οποίες μας ρώτησαν πως μας ήρθε η ιδέα για το podcast, ποιες είναι οι δικές μας συνήθειες, ποια η σχέση μας με το χρήμα, ποια είναι τα αγαπημένα μας βιβλία γύρω από την οικονομική παιδεία και πολλά πολλά ακόμα, με σκοπό να μοιραστούμε ακομά περισσότερες από τις εμπειρίες μας μαζί σας, και να μας γνωρίσετε καλύτερα.

Κάποια χρήσιμα λινκς για εσένα:

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/gameofmoney/episodes/ep-e10m7n6

Περισσότερα επεισόδια

120: Από μηδενικές προμήθειες στο 1,5€ οι αναλήψεις!

Στο σημερινό επεισόδιο του Game of Money Podcast τα λέμε όλα… και τα λέμε σταράτα! Με αφορμή την επίκαιρη κατάσταση του τραπεζικού συστήματος της χώρας μας και κυρίως την πολύ πρόσφατη αύξηση των προμηθειών στις αναλήψεις από τους τραπεζικούς λογαριασμούς… ο Αλέξιος τοποθετείται, αποκαλύπτοντας την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τις συγκεκριμένες εξελίξεις! Άραγε ποια συμπεριφορά εκ μέρους μας...

Bonus 144 : ΤΖΕΝΗ & ΠΑΝΟΣ - Πώς γίνεται πραγματικότητα η συμπερίληψη στην επικοινωνία

Το σημερινό bonus επεισόδιο του podcast μας είναι ιδιαίτερο κι έχει ως βάση την συμπερίληψη και την διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ όλων των ανθρώπων! Καλεσμένοι μας είναι οι Co-founders της Evenly, Τζένη Ταντίδου και Πάνος Κωνσταντινίδης, μιας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης που κάνει κάθε επικοινωνία κατανοητή για όλους, ανεξάρτητα από γλώσσα, ακοή ή ηλικία. Με ένα απλό QR, ο κάθε χρήστης...

Bonus 143: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΑΚΟΣ - Πώς να κλιμακώσει κάποιος μια επιχείρηση από το μηδέν

Σημερινός καλεσμένος στο Game of Money Podcast, είναι ο Γιώργος Κουράκος, Managing Director της AMG Media. Σε ένα επεισόδιο γεμάτο δράση, τόλμη και επιχειρηματικό ένστικτο, ο ιδρυτής μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες διαφημιστικές εταιρείες της χώρας, μιλά για το πώς στήνονται από το μηδέν κορυφαία events, τις δυσκολίες του ξεκινήματος, τη διαχείριση των “όχι” από χορηγούς, τη δύναμη του...