podlist.gr

Geeking out με browsers | Μικρή Κουβέντα S05E02

Τι μας αρέσει και τι όχι στους διάφορους browsers; Πώς λειτουργεί, βγάζει χρήματα και τι υπηρεσίες θέλει να δώσει κάθε εταιρεία που παρέχει έναν browser; Αυτά, καθώς και άλλα ωραία για WebAssembly και compilers σε αυτή την Μικρή Κουβέντα.




Προτάσεις


Chapters

00:00:00 Συζήτηση για το Open Conf, το AWS Cloud Day και άλλα συνέδρια00:03:30 Browsers και profiles 00:15:11 Το Shadowroot. Web Components και CSS 00:17:24 Browsers: πώς θα μπορούσαν να βγάλουν χρήματα; 00:20:30 Ιδιωτικότητα στους browsers και ad blockers 00:22:00 Πώς βγάζουν σήμερα χρήματα οι browsers; 00:25:00 Η σημασία της ιδιωτικότητας και των updates 00:26:18 Η επίδραση του browser στο περιεχόμενο της σελίδας 00:31:19 Βιντεάκια για να μοιραστείς μια πληροφορία 00:32:10 Browser engines 00:38:28 Θα γίνουν όλες οι εφαρμογές website;00:40:00 Clang και LLVM

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/Geeking-out--browsers----S05E02-e2beoqh

Περισσότερα επεισόδια

Horror stories από συμβόλαια και συνεργασίες

Στο σημερινό επεισόδιο συζητάμε για συμβόλαια. Αναλύουμε γιατί κρατάμε τα δικά μας όσο πιο μικρά γίνεται και πώς διαχειριζόμαστε επαγγελματικές συνεργασίες. Ενδιάμεσα, μοιραζόμαστε ιστορίες και εμπειρίες από δουλειές που πήγαν λάθος και υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν.Links:Εγγραφείτε στο Newsletter μας: (Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας): 2026: Πάρις: Αντώνης: Τα νέα μας & coffee setup00:06:55 Ξενύχτι,...

Ρουτίνες, late-night παραγωγικότητα & survival mode

Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε πώς έχουν αλλάξει οι ρουτίνες μας το τελευταίο διάστημα και πώς ο καθένας μας διαχειρίζεται τη φάση στην οποία βρίσκεται: late night sessions συγκέντρωσης (Αντώνης) και survival mode κάνοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα (Πάρις).Links: Το Newsletter μας: DjangoCon 2026: https://2026.djangocon.eu/ Docker Athens meetup: Power of habit: The creative act: Suggestions:...

Η εμπειρία μας με το Marketing: Αυθεντικότητα, αυτοπειθαρχία & ευθύνη

Marketing, αυτοπειθαρχία και αυθεντικότητα: γύρω από αυτά τα θέματα περιστρέφεται η σημερινή μας συζήτηση. Ξεκινάμε με μια αναδρομή στο setup της Μικρής Κουβέντας, αναλύουμε τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε αυτόν τον καιρό για κώδικα και καταλήγουμε στο marketing. Τι κάνουμε καλά στη LOGIC και τι θέλουμε να βελτιώσουμε στο ύφος και το περιεχόμενο; Είναι οι data-driven αποφάσεις ένας...