Η εμπειρία μας με το Marketing: Αυθεντικότητα, αυτοπειθαρχία & ευθύνη
Marketing, αυτοπειθαρχία και αυθεντικότητα: γύρω από αυτά τα θέματα περιστρέφεται η σημερινή μας συζήτηση. Ξεκινάμε με μια αναδρομή στο setup της Μικρής Κουβέντας, αναλύουμε τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε αυτόν τον καιρό για κώδικα και καταλήγουμε στο marketing. Τι κάνουμε καλά στη LOGIC και τι θέλουμε να βελτιώσουμε στο ύφος και το περιεχόμενο; Είναι οι data-driven αποφάσεις ένας "επιστημονικός" τρόπος να αποφύγουμε την ευθύνη; Και γιατί η αυτοπειθαρχία είναι τόσο σημαντική σε κάθε επιχειρηματική προσπάθεια;
Links:
Tools with LOGIC: https://withlogic.tools/
LOGIC: https://withlogic.co/
Εγγραφείτε στο Newsletter μας: https://mikrikouventa.fm/newsletter/
JobCard (Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας): https://jobcard.gr/
Docker Athens meetup: https://docker.gr/2526/1
Blog post για αυτοπειθαρχία: https://stateofprogress.blog/2025/10/15/a-few-thoughts-on-discipline
Suggestions:
Πάρις: https://www.min.io/
Βρείτε παραπάνω πληροφορίες για το επεισόδιο: https://mikrikouventa.fm/s07/e02/
Chapters
00:00:00 Ιστορική αναδρομή του setup της ΜΚ
00:05:07 Cloud agents & εργαλεία που χρησιμοποιούμε
00:12:36 Τι συμβαίνει με τα white papers;
00:17:14 Πώς κάνουμε marketing
00:24:59 Αυθεντικότητα στην επικοινωνία
00:35:19 Η σημασία της αυτοπειθαρχίας
00:43:21 Data-driven αποφάσεις & αποφυγή της ευθύνης
00:49:04 Marketing, ποσότητα περιεχομένου & SEO
01:00:56 Κλείσιμο & προτάσεις
Βρείτε μας στα Social Media:
* Twitter - https://twitter.com/mikrikouventa
* Instagram - https://www.instagram.com/mikrikouventa/
* Ο Πάρις στο Twitter - https://twitter.com/pariskasid
* Ο Αντώνης στο Twitter - https://twitter.com/akalipetis
Δείτε όλα μας τα επεισόδια: https://mikrikouventa.fm/
#podcast #mikrikouventa #marketing #content #technology

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/Marketing-e39lhm3