podlist.gr

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε μας στα σχόλια!

Cheers και Καλά Χριστούγεννα!


Προτάσεις


Chapters: 00:00:00 Τα νέα μας 00:03:04 Κακή εξυπηρέτηση πελατών: Πού οφείλεται; 00:07:58 Eurobank storytime & η καλύτερη τακτική για να εξυπηρετηθείς 00:16:26 Η σημασία του καλού customer support για μια εταιρεία 00:20:15 Hyperscalers & διαδικασία επίλυσης αιτημάτων 00:26:25 Πώς το καλό customer support γεννά πιστούς πελάτες 00:28:16 Τα συστατικά του καλού customer support 00:40:08 Πώς εμείς αντιμετωπίζουμε το customer support 00:47:24 Outro & προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/customer-support-e2sjolp

Περισσότερα επεισόδια

Ψυχεδελικά, οικονομική ελευθερία & δημιουργία προϊόντων

Τι θα κάναμε αν κερδίζαμε το λαχείο; Τι μας εθίζει στη δημιουργία προϊόντων; Και θα δοκιμάζαμε ψυχεδελικά; Η σημερινή συζήτηση έχει λίγο από όλα - υποθέσεις, απόψεις και αναδρομές στο παρελθόν. Αναλύουμε τι μας ενθουσιάζει στη δημιουργία προϊόντων, τη σημασία της οικονομικής άνεσης στην επαγγελματική ελευθερία και αν τα εμπόδια στη ζωή μας είναι τελικά χρήσιμα. Links:Η παρουσίαση του Πάρη στο...

Αναβλητικότητα, φιλότιμο & ποιότητα: Πού είναι η ισορροπία;

Σήμερα έχουμε μια ακόμα συζήτηση περί αναβλητικότητας, την οποία, όμως, αυτή τη φορά συνδέουμε με το φιλότιμο και τα υψηλά standards. Ξεκινάμε το επεισόδιο παρατηρώντας τα μοτίβα που μας οδηγούν σε mode αναβλητικότητας και καταλήγουμε στο πώς διαχωρίζουμε τον υψηλό πήχη από τον ψυχαναγκασμό και την τελειομανία. Στο ενδιάμεσο, μιλάμε για την ποιότητα των laptops της Apple, το asyncio και...

Πέτρος Αμοιρίδης | Από freelancer στη GitHub: Μια συζήτηση για management & coding

Στη σημερινή μας συζήτηση, έχουμε καλεσμένο τον Πέτρο Αμοιρίδη και μιλάμε για management και κώδικα. Μας περιγράφει το επαγγελματικό του ταξίδι, από freelancer στη Θεσσαλονίκη έως Director, Support Engineering στη GitHub, καθώς και τα διάφορα projects με τα οποία έχει ασχοληθεί. Τι συμβουλές δίνει για αποτελεσματικό management; Ποια είναι η γνώμη του για τους AI code assistants, και τι του...