podlist.gr

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε μας στα σχόλια!

Cheers και Καλά Χριστούγεννα!


Προτάσεις


Chapters: 00:00:00 Τα νέα μας 00:03:04 Κακή εξυπηρέτηση πελατών: Πού οφείλεται; 00:07:58 Eurobank storytime & η καλύτερη τακτική για να εξυπηρετηθείς 00:16:26 Η σημασία του καλού customer support για μια εταιρεία 00:20:15 Hyperscalers & διαδικασία επίλυσης αιτημάτων 00:26:25 Πώς το καλό customer support γεννά πιστούς πελάτες 00:28:16 Τα συστατικά του καλού customer support 00:40:08 Πώς εμείς αντιμετωπίζουμε το customer support 00:47:24 Outro & προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/customer-support-e2sjolp

Περισσότερα επεισόδια

Ρουτίνες, late-night παραγωγικότητα & survival mode

Σε αυτό το επεισόδιο συζητάμε πώς έχουν αλλάξει οι ρουτίνες μας το τελευταίο διάστημα και πώς ο καθένας μας διαχειρίζεται τη φάση στην οποία βρίσκεται: late night sessions συγκέντρωσης (Αντώνης) και survival mode κάνοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα (Πάρις).Links: Το Newsletter μας: DjangoCon 2026: https://2026.djangocon.eu/ Docker Athens meetup: Power of habit: The creative act: Suggestions:...

Η εμπειρία μας με το Marketing: Αυθεντικότητα, αυτοπειθαρχία & ευθύνη

Marketing, αυτοπειθαρχία και αυθεντικότητα: γύρω από αυτά τα θέματα περιστρέφεται η σημερινή μας συζήτηση. Ξεκινάμε με μια αναδρομή στο setup της Μικρής Κουβέντας, αναλύουμε τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε αυτόν τον καιρό για κώδικα και καταλήγουμε στο marketing. Τι κάνουμε καλά στη LOGIC και τι θέλουμε να βελτιώσουμε στο ύφος και το περιεχόμενο; Είναι οι data-driven αποφάσεις ένας...

Τι θα πει καλή δουλειά; | Υψηλά standards, τελειομανία & όλα όσα μας απασχολούν

Μικρή Κουβέντα, season 7 και ξεκινάμε δυναμικά με όλα τα ερωτήματα που μας ταλανίζουν αυτόν τον καιρό. Τι θα πει "καλή δουλειά"; Μπορεί να οριστεί με αντικειμενικά κριτήρια ή το βρίσκει ο καθένας για τον εαυτό του; Τελικά, ποιο το όριο μεταξύ υψηλών standards και τελειομανίας; Μιλάμε για το νόημα πίσω από ό,τι κάνουμε, τις προτεραιότητες, τα όρια και το πώς βάζουμε στοιχεία του εαυτού μας στη...