podlist.gr

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε μας στα σχόλια!

Cheers και Καλά Χριστούγεννα!


Προτάσεις


Chapters: 00:00:00 Τα νέα μας 00:03:04 Κακή εξυπηρέτηση πελατών: Πού οφείλεται; 00:07:58 Eurobank storytime & η καλύτερη τακτική για να εξυπηρετηθείς 00:16:26 Η σημασία του καλού customer support για μια εταιρεία 00:20:15 Hyperscalers & διαδικασία επίλυσης αιτημάτων 00:26:25 Πώς το καλό customer support γεννά πιστούς πελάτες 00:28:16 Τα συστατικά του καλού customer support 00:40:08 Πώς εμείς αντιμετωπίζουμε το customer support 00:47:24 Outro & προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/customer-support-e2sjolp

Περισσότερα επεισόδια

Τι θα πει καλή δουλειά; | Υψηλά standards, τελειομανία & όλα όσα μας απασχολούν

Μικρή Κουβέντα, season 7 και ξεκινάμε δυναμικά με όλα τα ερωτήματα που μας ταλανίζουν αυτόν τον καιρό. Τι θα πει "καλή δουλειά"; Μπορεί να οριστεί με αντικειμενικά κριτήρια ή το βρίσκει ο καθένας για τον εαυτό του; Τελικά, ποιο το όριο μεταξύ υψηλών standards και τελειομανίας; Μιλάμε για το νόημα πίσω από ό,τι κάνουμε, τις προτεραιότητες, τα όρια και το πώς βάζουμε στοιχεία του εαυτού μας στη...

SourceLair Mafia: Θ. Δαγκλής, Δ. Καραγιάννης, Χ. Κωνσταντινίδης | Όσα μάθαμε από τη SourceLair

Στο τελευταίο επεισόδιο της σεζόν, ξαναβρισκόμαστε όλοι μαζί οι συνιδρυτές της SourceLair — ο Χρήστος, ο Δημήτρης, ο Θανάσης και εμείς — για να θυμηθούμε πώς ξεκίνησαν όλα, τι (δεν) ξέραμε τότε, τι μάθαμε στην πορεία και γιατί τελικά άξιζε κάθε γραμμή κώδικα. Μέχρι την επόμενη σεζόν, καλό καλοκαίρι!Links: SourceLair: https://www.sourcelair.com/ Yodeck: https://www.yodeck.com/ Intryc:...

Απόστολος Αποστολάκης | efood, Doctoranytime, e-shop: Μαθήματα φιλοδοξίας, επιχειρηματικότητας & VC

Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον Απόστολο Αποστολάκη, γνωστό για τη συνιδρυτική ή επενδυτική του παρουσία σε εταιρείες όπως το efood, e-shop και Doctoranytime, αλλά και ως Managing Partner στο VentureFriends, ενός fund που επενδύει σε startups τεχνολογίας στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Συζητάμε για το οικοσύστημα του venture capital στην Ελλάδα, τις διαφορές με τις διεθνείς αγορές, τη...