podlist.gr

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε μας στα σχόλια!

Cheers και Καλά Χριστούγεννα!


Προτάσεις


Chapters: 00:00:00 Τα νέα μας 00:03:04 Κακή εξυπηρέτηση πελατών: Πού οφείλεται; 00:07:58 Eurobank storytime & η καλύτερη τακτική για να εξυπηρετηθείς 00:16:26 Η σημασία του καλού customer support για μια εταιρεία 00:20:15 Hyperscalers & διαδικασία επίλυσης αιτημάτων 00:26:25 Πώς το καλό customer support γεννά πιστούς πελάτες 00:28:16 Τα συστατικά του καλού customer support 00:40:08 Πώς εμείς αντιμετωπίζουμε το customer support 00:47:24 Outro & προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/customer-support-e2sjolp

Περισσότερα επεισόδια

Stock options, vesting & δημιουργία προϊόντων

Δημιουργία δικών μας προϊόντων ή συνεργασία με πελάτες; Με αυτό το ερώτημα ξεκινάει η σημερινή συζήτηση, όπου αναλύουμε τι μας αρέσει και τι μας δυσκολεύει σε κάθε μία από τις δύο διαδικασίες. Συνεχίζουμε με τον ρόλο των stock options στους εργαζομένους μιας εταιρείας. Μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση και την απόδοσή τους; Είναι ρίσκο ή συμβιβασμός; Και κυρίως, τι διάρκεια πρέπει να έχουν;...

Κώστας Λιβιεράτος | Side projects 101: Πώς να χτίσεις κάτι δικό σου ενώ έχεις full-time δουλειά

Στο σημερινό επεισόδιο, έχουμε για τρίτη φορά καλεσμένο τον Κώστα Λιβιεράτο και μιλάμε για side projects. Πώς κατάφερε να χτίσει το Schedul, ένα εργαλείο διαχείρισης κοινωνικών μέσων για επαγγελματίες στο Threads, παράλληλα με τη δουλειά του 9-5; Τι συμβουλές έχει να δώσει για το SEO, το cold emailing, αλλά και την οργάνωση της καθημερινότητας γενικότερα; Βρείτε τον Κώστα στα Social Media: X:...

Γιώργος Παπακυριακόπουλος | Κυβερνοασφάλεια & διαχείριση κινδύνων στις επιχειρήσεις

Στο σημερινό επεισόδιο φιλοξενούμε τον Γιώργο Παπακυριακόπουλο, Chief Information Security Officer στο Skroutz. Συζητάμε για θέματα ασφάλειας σε οργανισμούς, με έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη, τη νομοθεσία NIS2, και τις προκλήσεις σε cloud, on-premise και hybrid περιβάλλοντα. Μοιράζεται μαζί μας πώς χτίστηκε η security ομάδα του Skroutz από το μηδέν, καθώς και τη σημασία των bug bounty...