podlist.gr

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε μας στα σχόλια!

Cheers και Καλά Χριστούγεννα!


Προτάσεις


Chapters: 00:00:00 Τα νέα μας 00:03:04 Κακή εξυπηρέτηση πελατών: Πού οφείλεται; 00:07:58 Eurobank storytime & η καλύτερη τακτική για να εξυπηρετηθείς 00:16:26 Η σημασία του καλού customer support για μια εταιρεία 00:20:15 Hyperscalers & διαδικασία επίλυσης αιτημάτων 00:26:25 Πώς το καλό customer support γεννά πιστούς πελάτες 00:28:16 Τα συστατικά του καλού customer support 00:40:08 Πώς εμείς αντιμετωπίζουμε το customer support 00:47:24 Outro & προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/customer-support-e2sjolp

Περισσότερα επεισόδια

Εταιρική κουλτούρα: Πώς επηρεάζει την καθημερινότητα, την επικοινωνία και το αποτέλεσμα

Σήμερα μιλάμε για το πότε μια δουλειά είναι αρκετά καλή για να βγει προς τα έξω, πώς διαμορφώνονται τα standards μιας εταιρείας και πώς μεταδίδεται η κουλτούρα της στα νέα μέλη. Στη συνέχεια, αγγίζουμε τη διαφορά μεταξύ αξιών και αρχών, τον ρόλο του mission statement και το κατά πόσο βοηθά στην καθημερινή πράξη.Links:Η εταιρεία μας: Jobs on hiring: Πάρις: Αντώνης: Καλωσόρισμα & τα νέα...

Αφήνοντας πίσω ένα project: Συναισθηματικό δέσιμο & αποστασιοποίηση

Σε αυτό το επεισόδιο, συζητάμε για το πώς καταλαβαίνεις ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσεις από ένα project ή μια επαγγελματική πορεία, ακόμη κι αν υπάρχει συναισθηματικό δέσιμο. Μοιραζόμαστε προσωπικές ιστορίες, συναισθήματα, διλήμματα και μαθήματα που αποκομίσαμε από προηγούμενες εμπειρίες και τη SourceLair. Επίσης, αναλύουμε γιατί η εξωστρέφεια στη δουλειά σου είναι τόσο σημαντική και τι σημαίνει...

Πώς χρησιμοποιούμε το AI στην πράξη: Ιδέες, εργαλεία και προβληματισμοί

Σε αυτό το επεισόδιο μιλάμε ανοιχτά για την καθημερινή μας σχέση με την Τεχνητή Νοημοσύνη. Συζητάμε πού μας εξυπηρετεί, πού μας προβληματίζει και πώς αξιοποιούμε τα εργαλεία AI για να αυτοματοποιήσουμε workflows, να εξοικονομήσουμε χρόνο και να εμπνευστούμε για νέα προϊόντα. Σχολιάζουμε επίσης το μέλλον των LLMs και τις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο.Links: Remote Work Café:...