podlist.gr

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε μας στα σχόλια!

Cheers και Καλά Χριστούγεννα!


Προτάσεις


Chapters: 00:00:00 Τα νέα μας 00:03:04 Κακή εξυπηρέτηση πελατών: Πού οφείλεται; 00:07:58 Eurobank storytime & η καλύτερη τακτική για να εξυπηρετηθείς 00:16:26 Η σημασία του καλού customer support για μια εταιρεία 00:20:15 Hyperscalers & διαδικασία επίλυσης αιτημάτων 00:26:25 Πώς το καλό customer support γεννά πιστούς πελάτες 00:28:16 Τα συστατικά του καλού customer support 00:40:08 Πώς εμείς αντιμετωπίζουμε το customer support 00:47:24 Outro & προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/customer-support-e2sjolp

Περισσότερα επεισόδια

Κώστας Τσαούσης | Open source και επιχειρηματικότητα: Η ιστορία πίσω από τη Netdata

Σε αυτό το επεισόδιο, ο founder του Netdata, Κώστας Τσαούσης, μας ταξιδεύει από το πρώτο reddit post που γέννησε το ενδιαφέρον του κοινού, μέχρι τη δημιουργία μιας παγκόσμιας open source επιτυχίας στο infrastructure monitoring. Συζητάμε για τις τεχνολογικές και επιχειρηματικές προκλήσεις, την καινοτομία του Netdata, το remote μοντέλο εργασίας και πολλά άλλα.Links Ο Κώστας στο X: Netdata:...

Πάνος Παπαδόπουλος, Γεράσιμος Τσιάμαλος | Η αγορά αλλάζει: AI, venture capital & coding | 420OK

Το φετινό 420OK Special είναι έξτρα special γιατί έχουμε καλεσμένους τον Πάνο Παπαδόπουλο και τον Γεράσιμο Τσιάμαλο. Συζητάμε για το τέλος των προγραμματιστών, το AI και γιατί η ποιότητα της σκέψης είναι το πιο πολύτιμο προσόν. Αναλύουμε τις τάσεις της αγοράς και της οικονομίας, καθώς και γιατί τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα side project. Κλείνουμε με ιστορικές αναδρομές και μαθήματα από...

Κρίση ταυτότητας

Στο σημερινό επεισόδιο μοιραζόμαστε σκέψεις και ερωτήματα γύρω από την ταυτότητα της εταιρείας μας: Πώς την βρίσκουμε και πώς την επικοινωνούμε; Πρέπει να εστιάζουμε σε συγκεκριμένα είδη projects ή να παραμένουμε ανοιχτοί σε όλα; Συζητάμε επίσης τα οφέλη και τις δυσκολίες του word of mouth και γιατί όλα ξεκινάν από το να κάνεις καλή δουλειά.Links: Pull request review deployments with Docker:...