podlist.gr

Πώς να ορίσω τιμή στο προϊόν ή την υπηρεσία μου; | Μικρή Κουβέντα S01E29

Αυτή την εβδομάδα γυρίζουμε σε ένα πιο "business"-ικό θέμα - το πώς επιλέγω μια τιμή για το προϊόν ή τις υπηρεσίες που παρέχω στους πελάτες μου. Συζητάμε το πώς το κάνουμε εμείς, ποιες παραμέτρους λαμβάνουμε υπ' όψη, πότε μια τιμή είναι ψιλή ή χαμηλή και πολλά άλλα.

Η "Μικρή Κουβέντα" είναι ένα video podcast από τους Πάρι Κασιδιάρη και Αντώνη Καλιπέτη. Σε αυτή τη σειρά, συζητάμε θέματα της τεχνολογικής επικαιρότητας, ανακαλύπτουμε και δοκιμάζουμε νέες τεχνολογίες και εκφράζουμε την άποψή μας.

Βρείτε μας στο Twitter:
* Πάρις - https://twitter.com/pariskasid
* Αντώνης - https://twitter.com/akalipetis

Δείτε μας στο YouTube:
* https://www.youtube.com/channel/UC-9VClHdd-IWYZ8rB3nsdDA

Ακούστε μας στην αγαπημένη σας εφαρμογή για podcasts:
* Spotify - https://open.spotify.com/show/2jYxcClL09OtszEqIYyjPD
* Google podcasts - https://www.google.com/podcasts?feed=aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy8xMGM1M2Q4OC9wb2RjYXN0L3Jzcw%3D%3D
* Apple podcasts - https://podcasts.apple.com/gb/podcast/%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AE-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%B2%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1/id1490436652

#podcast #mikrikouventa #pricing #softwareservices

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/S01E29-ef2g11

Περισσότερα επεισόδια

Γιάννης Παγώνης | Xmas Special | LLMs, αμερικανικές εκλογές & ο anti-woke Musk

Extra special Χριστουγεννιάτικο επεισόδιο αυτή τη χρονιά, καθώς το γύρισμα ξεπέρασε τις 4.5 ώρες! Ανακατεύουμε πολιτική, τεχνολογία, οικονομία και κοινωνικά ζητήματα, όλα σε ένα επεισόδιο. Γίνεται ένας αρχάριος developer με τη βοήθεια του AI να ξεπεράσει τη μετριότητα; Ο αμερικανικός λαός ψήφισε Trump για οικονομικούς ή κοινωνικούς λόγους; Και μπορεί να υπάρξει πραγματική ισότητα ευκαιριών;...

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε...

Όλα όσα πάνε λάθος με την υβριδική εργασία

Είναι αλήθεια πώς φτάσαμε στο τέλος της remote work εποχής; Και αν ναι, γιατί η υβριδική εργασία δεν είναι η καλύτερη εναλλακτική; Στο σημερινό επεισόδιο συζητάμε τις αλλαγές που συμβαίνουν στον εργασιακό κόσμο, από τη μείωση των ευκαιριών για απομακρυσμένη εργασία μέχρι τις υβριδικές και τις εντός γραφείου επιλογές. Εξετάζουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε μοντέλου, αναλύουμε αν...