podlist.gr

Πώς να παρακινήσεις τον εαυτό σου; | Μικρή Κουβέντα S05E20

Τα υψηλά κίνητρα επίτευξης στόχων συνδέονται με αυξημένα επίπεδα αυτοαποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας. Πώς, λοιπόν, μπορούμε να εντάξουμε μικρές συνήθειες στην καθημερινότητά μας για να αποκτήσουμε αλλά και να διατηρήσουμε το ευρέως γνωστό motivation; 

Ρουτίνες, κίνητρα, αναβλητικότητα και εμπόδια στη συγκέντρωση. Αυτά και άλλα πολλά συζητάμε στο σημερινό επεισόδιο, μαζί με τις προσωπικές μας εμπειρίες και τεχνικές για να νιώθουμε παραγωγικοί μέσα στην ημέρα μας.


Chapters:

00:00:00 Updates + intro

00:07:04 Συνήθειες που μας βοηθούν να ξεκινάμε παραγωγικά τη μέρα

00:11:29 Tips καταπολέμησης της αναβλητικότητας

00:23:40 Στοχοθεσία, συγκέντρωση & αίσθημα ελέγχου

00:31:23 Μηχανισμοί αντιμετώπισης στρεσογόνων και απρόβλεπτων παραγόντων

00:43:19 Προσωπικές τεχνικές απόκτησης κινήτρου (χόμπι, διατροφή, άθληση)


Προτάσεις

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/mikri-kouventa/episodes/S05E20-e2hqtie

Περισσότερα επεισόδια

Γιώργος Παπακυριακόπουλος | Κυβερνοασφάλεια & διαχείριση κινδύνων στις επιχειρήσεις

Στο σημερινό επεισόδιο φιλοξενούμε τον Γιώργο Παπακυριακόπουλο, Chief Information Security Officer στο Skroutz. Συζητάμε για θέματα ασφάλειας σε οργανισμούς, με έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη, τη νομοθεσία NIS2, και τις προκλήσεις σε cloud, on-premise και hybrid περιβάλλοντα. Μοιράζεται μαζί μας πώς χτίστηκε η security ομάδα του Skroutz από το μηδέν, καθώς και τη σημασία των bug bounty...

Γιάννης Παγώνης | Xmas Special | LLMs, αμερικανικές εκλογές & ο anti-woke Musk

Extra special Χριστουγεννιάτικο επεισόδιο αυτή τη χρονιά, καθώς το γύρισμα ξεπέρασε τις 4.5 ώρες! Ανακατεύουμε πολιτική, τεχνολογία, οικονομία και κοινωνικά ζητήματα, όλα σε ένα επεισόδιο. Γίνεται ένας αρχάριος developer με τη βοήθεια του AI να ξεπεράσει τη μετριότητα; Ο αμερικανικός λαός ψήφισε Trump για οικονομικούς ή κοινωνικούς λόγους; Και μπορεί να υπάρξει πραγματική ισότητα ευκαιριών;...

Καλό customer support | Πώς επιτυγχάνεται & γιατί κάνει τη διαφορά

Στο σημερινό επεισόδιο ανοίγουμε το κεφάλαιο Εξυπηρέτηση Πελατών και έχουμε να πούμε πολλά. Ξεκινάμε με κάποιες περίεργες customer support εμπειρίες, αλλά στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε στα θετικά που μπορεί να αποκομίσει μια εταιρεία από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πώς αντιμετωπίζουμε εμείς την εξυπηρέτηση πελατών; Και τι χαρακτηριστικά έχει ένα καλό customer support σύστημα; Πείτε...