podlist.gr

Αντώνης Καφετζόπουλος, η ζωή και οι ρόλοι του

Έλληνας της Κωνσταντινούπολης, έζησε εκεί τα παιδικά του χρόνια και πήρε ελληνική υπηκοότητα το 1990. Η πρώτη δουλειά του Αντώνη Καφετζόπουλου ήταν σε ταξιδιωτικό γραφείο και ακολούθησαν οι δουλειές του ηχολήπτη, του διευθυντικού στελέχους της δισκογραφικής CBS, του φωτιστή σε παραστάσεις. Αποφάσισε να γίνει ηθοποιός γιατί πήγαινε στα σινεμά και λάτρευε τον Όρσον Γουέλς. Είναι ο «ναυαγός» του Παύλου Τσίμα και, εκτός από τους 10 αγαπημένους του δίσκους, μιλάει για την Έλλη Λαμπέτη, για το πώς κατά λάθος βγήκε πρώτη φορά στη σκηνή και πώς μετά το ένα έφερε το άλλο: την «Αστροφεγγιά», το «Ρεμπέτικο» αλλά και τον γνωστό «Ακάλυπτο» που ήταν ο πρώτος κωμικός του ρόλος.

Ακούστηκαν αποσπάσματα από: Μπαχ, Ο Μεγάλος Ερωτικός (Μ. Χατζηδάκι), Ο Μπάλος (Δ. Σαββόπουλου), Peaches (Frank Zappa), Strawberry Fields (Beatles), Alice (Tom Waits), Big Swifty (F. Zappa), Άκης Πάνου, You can’t always get what you want (Rolling Stones)

Περισσότερα επεισόδια

Χρήστος Νικολόπουλος: Ένα ταξίδι «με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά»

Έχει γράψει 2.200 τραγούδια, έχει συνεργαστεί με όλα τα μεγάλα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού και βέβαια έχει ζήσει όλη την εξέλιξη του. Ο Χρήστος Νικολόπουλος, που αγαπά τον όρο «μπουζουκτσής», έχει την ευχέρεια σε μία βραδιά να γράψει ακόμη και τρία κομμάτια. Σε αυτό το podcast ανατρέχει στους σταθμούς της πορείας του και περιγράφει την ιστορία του πρώτου του τραγουδιού, μιλά για τη σχέση του...

Η μυθική ζωή της Μαρίας Φαραντούρη

Ήταν μόλις 12 χρονών όταν η Μαρία Φαραντούρη έκανε την πρώτη της «ακρόαση» μπροστά από τον Μάνο Λοΐζο. Και όταν ο Μίκης Θεοδωράκης την άκουσε να τραγουδά της είπε «μικρούλα, θα γίνεις η ιέρεια μου»; Η σπουδαία ερμηνεύτρια περιγράφει τις συναυλίες που έδωσε μέσα στους χώρους βασανιστηρίων στο Μαουτχάουζεν, αλλά και τις περιοδείες της σε όλο τον κόσμο στο πλαίσιο του αντιδικτατορικού αγώνα και...

Μίνως Μάτσας: Το τραγούδι δεν φτάνει να το θες εσύ, πρέπει να σε θέλει και εκείνο

Γεννήθηκε, μεγάλωσε και όπως λέει ακόμα μεγαλώνει μέσα στη μουσική. Ήταν μόλις τεσσάρων χρονών όταν πήγε για πρώτη φορά σε στούντιο ηχογράφησης. Ο Μίνως Μάτσας ξυπνά κάθε πρωί και παίζει πιάνο. Είναι η ρουτίνα του, η καθημερινότητα του, η δουλειά του. Το τραγούδι, άλλωστε, είναι μία από τις απολαύσεις που δεν τις αντικαθιστά με τίποτα. Σε αυτό το podcast εξηγεί πώς γράφει μουσική για το σινεμά,...