podlist.gr

Αντώνης Καφετζόπουλος, η ζωή και οι ρόλοι του

Έλληνας της Κωνσταντινούπολης, έζησε εκεί τα παιδικά του χρόνια και πήρε ελληνική υπηκοότητα το 1990. Η πρώτη δουλειά του Αντώνη Καφετζόπουλου ήταν σε ταξιδιωτικό γραφείο και ακολούθησαν οι δουλειές του ηχολήπτη, του διευθυντικού στελέχους της δισκογραφικής CBS, του φωτιστή σε παραστάσεις. Αποφάσισε να γίνει ηθοποιός γιατί πήγαινε στα σινεμά και λάτρευε τον Όρσον Γουέλς. Είναι ο «ναυαγός» του Παύλου Τσίμα και, εκτός από τους 10 αγαπημένους του δίσκους, μιλάει για την Έλλη Λαμπέτη, για το πώς κατά λάθος βγήκε πρώτη φορά στη σκηνή και πώς μετά το ένα έφερε το άλλο: την «Αστροφεγγιά», το «Ρεμπέτικο» αλλά και τον γνωστό «Ακάλυπτο» που ήταν ο πρώτος κωμικός του ρόλος.

Ακούστηκαν αποσπάσματα από: Μπαχ, Ο Μεγάλος Ερωτικός (Μ. Χατζηδάκι), Ο Μπάλος (Δ. Σαββόπουλου), Peaches (Frank Zappa), Strawberry Fields (Beatles), Alice (Tom Waits), Big Swifty (F. Zappa), Άκης Πάνου, You can’t always get what you want (Rolling Stones)


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Περισσότερα επεισόδια

«Γιατρέ εσύ δεν είσαι άνθρωπος, είσαι η μόνη μου ελπίδα»

Για να κάνει τη δουλειά του ένας γιατρός πρέπει να μένει σιωπηλός; Ποια ηθικά διλήμματα αντιμετωπίζει σε ανθρωπιστικές κρίσεις και πώς τα ξεπερνάει; Ο απερχόμενος διεθνής πρόεδρος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, Χρήστος Χρήστου, μετά από 23 χρόνια συνεισφοράς στην οργάνωση δίνει τις απαντήσεις. Σε αυτό το podcast ανατρέχει στην πρώτη του μεγάλη αποστολή στη Ζάμπια σε ασθενείς με HIV, περιγράφει πώς...

«Γιατρέ εσύ δεν είσαι άνθρωπος, είσαι η μόνη μου ελπίδα»

Για να κάνει τη δουλειά του ένας γιατρός πρέπει να μένει σιωπηλός; Ποια ηθικά διλήμματα αντιμετωπίζει σε ανθρωπιστικές κρίσεις και πώς τα ξεπερνάει; Ο απερχόμενος διεθνής πρόεδρος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, Χρήστος Χρήστου, μετά από 23 χρόνια συνεισφοράς στην οργάνωση δίνει τις απαντήσεις. Σε αυτό το podcast ανατρέχει στην πρώτη του μεγάλη αποστολή στη Ζάμπια σε ασθενείς με HIV, περιγράφει πώς...

H Μαρίνα Σάττι κόντρα σε ό,τι τη δυσκολεύει

Ήταν ένα φωνακλάδικο παιδί. Και υπερκινητικό, ετσι τουλάχιστον χαρακτηρίζει η ίδια τον εαυτό της. Προσπαθούσε να αποστηθίζει τραγούδια και στίχους, δεν έβλεπε τη μουσική ως προσωπική έκφραση, ούτε σκεφτόταν ότι θα γίνει τραγουδίστρια. Για τη Μαρίνα Σάττι όλα πια έχουν αλλάξει. Σήμερα εξομολογείται με αυτοπεποίθηση ότι ξέρει πολύ καλά ποια είναι και τι αντιπροσωπεύει. Πέρασαν όμως χρόνια που...