podlist.gr

Μιχάλης Ρέππας, η επιστροφή ως «Συμπέθερος από τα Τίρανα»

Ο Μιχάλης Ρέππας -το ένα μέλος του διδύμου Ρέππας-Παπαθανασίου που έγραψε ιστορία στην τηλεόραση, στο θέατρο και το σινεμά- είναι ο «Ναυαγός» του Παύλου Τσίμα. Γεννήθηκε στο Λουτράκι και ήρθε στην Αθήνα για να σπουδάσει μαθηματικός αλλά στον σεισμό του '81 πήρε την απόφαση να κάνει αυτό που ήθελε και πέρασε στη Σχολή του Εθνικού θεάτρου. Τον σημάδεψε θεατρικά το Άλσος Παγκρατίου και η Ελεύθερη Σκηνή και θυμάται ακόμη ότι παιδάκι έμεινε δύο ώρες ακίνητο και μαγεμένο στο σινεμά με το «Θάνατος στη Βενετία», κι ας μην καταλάβαινε ακριβώς τι γινόταν στην ταινία. Το «προξενιό» για να γίνουν συγγραφικό δίδυμο με τον Παπαθανασίου το έκανε η Άννα Βαγενά και θεωρεί ότι δάσκαλός τους στον μηχανισμό της φάρσας ήταν ο Αλέκος Σακελλάριος, ως προς τη φόρμα και ο Σταμάτης Φασουλής ως προς τη νέα θεατρική γλώσσα που έφερε το Ελεύθερο Θέατρο. O Μιχάλης Ρέππας μιλάει για τη συνεργασία με τον Θανάση Παπαθανασίου, τους καβγάδες και τον τρόπο που αλληλοσυμπληρώνονται, εδώ και 34 χρόνια, από τις «Τρεις Χάριτες», μέχρι το φετινό «Συμπέθεροι από τα Τίρανα» και για το συμπέρασμα που κατέληξε για την κωμωδία στα τόσα χρόνια που την υπηρετεί.

Ακούστηκαν αποσπάσματα από: Ο πόλεμος της Μανταλένας (Μ. Χατζιδάκις), Ανέμεσα Σύρο και Τζια (Μ. Θεοδωράκης), Κυριακές στα Τρίκαλα (Γ. Μαρκόπουλος), Οι πίσω μου σελίδες (Δ. Σαββόπουλος), Καινούργια τώρα ζωή (Β. Μοσχολιού), Μαύρο βελούδο (Α.Μάνου), Το δικό σου το μαράζι (Γ. Μητσάκης), Summer in the city (Lovin Spoonful)

Περισσότερα επεισόδια

H Μαρίνα Σάττι κόντρα σε ό,τι τη δυσκολεύει

Ήταν ένα φωνακλάδικο παιδί. Και υπερκινητικό, ετσι τουλάχιστον χαρακτηρίζει η ίδια τον εαυτό της. Προσπαθούσε να αποστηθίζει τραγούδια και στίχους, δεν έβλεπε τη μουσική ως προσωπική έκφραση, ούτε σκεφτόταν ότι θα γίνει τραγουδίστρια. Για τη Μαρίνα Σάττι όλα πια έχουν αλλάξει. Σήμερα εξομολογείται με αυτοπεποίθηση ότι ξέρει πολύ καλά ποια είναι και τι αντιπροσωπεύει. Πέρασαν όμως χρόνια που...

Ο Γιάννης Μπέζος πίσω από τις κλειστές κουρτίνες του θεάτρου

Τι κάνουν οι ηθοποιοί όταν πέφτει η αυλαία; Τι συμβαίνει στα παρασκήνια; Ο αθέατος κόσμος του θεάτρου γοήτευσε, εντυπωσίασε και έκανε τον Γιάννη Μπέζο να ασχοληθεί με την υποκριτική. Για εκείνον κάθε παράσταση είναι ένα προσωπικό στοίχημα. Όπως άλλωστε εξηγεί κάνει μια δουλειά βιωματική, στην οποία «βγάζεις το σώμα σου, τη φωνή σου, τα ελαττώματα σου και κρίνεσαι». Ποια είναι λοιπόν η παράσταση...

Χρήστος Νικολόπουλος: Ένα ταξίδι «με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά»

Έχει γράψει 2.200 τραγούδια, έχει συνεργαστεί με όλα τα μεγάλα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού και βέβαια έχει ζήσει όλη την εξέλιξη του. Ο Χρήστος Νικολόπουλος, που αγαπά τον όρο «μπουζουκτσής», έχει την ευχέρεια σε μία βραδιά να γράψει ακόμη και τρία κομμάτια. Σε αυτό το podcast ανατρέχει στους σταθμούς της πορείας του και περιγράφει την ιστορία του πρώτου του τραγουδιού, μιλά για τη σχέση του...