podlist.gr

Εκείνος κι εγώ: "Επιτυχημένη γυναίκα θεωρείται εκείνη που ταιριάζει στα πατριαρχικά πρότυπα"

Οι Γιάννης Μπάκος (Νόστιμον ήμαρ) και Δημήτρης Κούλαλης (Νόστιμον ήμαρ, Κοσμοδρόμιο, Ημεροδρόμος) συζητούν για θέματα που τους γυρίζουν το μάτι, με στόχο να βοηθήσουν τους ακροατές να αποκτήσουν μια πιο σφαιρική εικόνα για την καθημερινότητα.

Στο δέκατοτρίτο επεισόδιο με τίτλο “Επιτυχημένη γυναίκα θεωρείται εκείνη που ταιριάζει στα πατριαρχικά πρότυπα.” οι Γιάννης Μπάκος και Δημήτρης Κούλαλης συνομιλούν για το θέμα των γυναικοκτονιών με τον σκηνοθέτη και ποιητή Παντελή Μπουκάλα, με αφορμή την παράσταση του τελευταίου "Το σφαγείο του έρωτα".

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/nostimon-imar/episodes/ep-e1iqd8p

Περισσότερα επεισόδια

Εκείνος κι εγώ: Είναι η Ε.Ε. πραγματική ένωση; - feat. Κώστας Μελάς

Πόσο μακριά έχει φύγει η Ε.Ε. από τις καταστατικές της διακυρήξεις; Ποιος ο ρόλος της πτώσης του υπαρκτού σοσιαλισμού στην μεγάλη αλλαγή εντός της ένωσης; Έχει μέλλον; Ποια είναι η απατηλή γοητεία της Ε.Ε.; Συζητάμε για τα παραπάνω με τον συγγραφέα και οικονομολόγο Κώστα Μελά. Γιάννης Μπάκος και Δημήτρης Κούλαλης καταθέτουν στοιχεία και ψάχνουν απαντήσεις σε άλλο ένα επεισόδιο της σειράς...

Σου γυρίζει το μάτι, ν.302 | Πρέσπες να μας έρθουν μακάρι

Ζυγίζουμε το αρνάκι μας και καμαρώνουμε τις μπαχαλοσατανίστριες της Eurovision. Ταξιδεύουμε στα Βαλκάνια κάνοντας κωλοτούμπες και περιφέρουμε την Συμφωνία των Πρεσπών σαν τη Βίβλο της εξωτερικής πολιτικής της χώρας μας για τα Βαλκάνια. Ψηφίζουμε, διαφωνούμε, συμφωνούμε και προσπαθούμε να σκεφτούμε σαν μέσος ψηφοφόρος της ΝΔ που βρέθηκε στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία το 2018 και το 2019....

Σου γυρίζει το μάτι, ν.301 | Ο χρυσός αιώνας του Κυριάκου

Στην χρυσή εποχή του Κυριάκου, η Ελλάδα κοιτάζει μόνο μπροστά. Η ανάπτυξη καλπάζει, οι πολίτες δεν βγάζουν το μήνα και η ΤΕΡΝΑ είναι έτοιμη να καταθέσει πρόταση για εξαγορά της Ακρόπολης, έτσι ώστε ο πεθερός του Γεραπετρίτη να μετατρέψει τον ιερό βράχο σε πλατό του Bollywood, προσελκύοντας τεράστια επενδύσεις Ιρανικών ταινιών, πάντα με την χρηματοδότηση των ελληνικών τραπεζών και την εγγύηση...