Η ανακοίνωση της efood είναι «κεντημένη» λέξη προς λέξη στα γραφεία marketing και διαχείρισης κρίσεων πολυεθνικών εταιριών. Η πρωτοφανής αναδίπλωση χρησιμοποιείται ως όπλο εταιρικού marketing κατά των ανταγωνιστών της, στους οποίους αναφέρεται ευθέως. Είναι ίσως η πρώτη φορά παγκοσμίως που στις προωθητικές μεθόδους πωλήσεων χρησιμοποιούνται ως «τυράκι» όχι η μία πίτσα δώρο στις τρεις ή οι κληρώσεις για σούπερ δώρα αλλά τα ίδια τα εργασιακά δικαιώματα, που «στην εταιρία μας» είναι πια πολύ καλύτερα από τις άλλες του χώρου.
Κι έτσι η συζήτηση γίνεται πάλι στο δικό τους γήπεδο. Ασφαλώς είναι μια τεράστια νίκη των εργαζομένων και των πολιτών που τους υποστήριξαν. Ο μόνος τρόπος όμως για να έχει πραγματικό αποτέλεσμα είναι να βρει γρήγορα μιμητές και σε άλλους κλάδους.
* Στο τέλος της εκπομπής μια αποτυχημένη προσπάθεια λογικής συζήτησης με Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς…
www.pisoselides.gr