podlist.gr

Πίσω Σελίδες
Πίσω Σελίδες

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Χίλιες εκατό και σήμερα…

Χίλιες εκατό και σήμερα…

Εκτός απροόπτου η επόμενη ευκαιρία να αλλάξεις τα πράγματα είναι ακριβώς σε τρία χρονάκια. Τον Ιούνιο του 27. Δηλαδή περίπου 1.100 μέρες από σήμερα. Κάτσε λίγο να το σκεφτείς, κάτσε να δεις πόσο αντέχεις ακόμα… 

Τι έχεις να περιμένεις; Να ενωθούν τα δύο μικρά ΠΑΣΟΚ (Βάζεις στοίχημα ότι στην 3η του Σεπτέμβρη που θα γιορτάζει 50 χρόνια το ΠΑΣΟΚ, θα είναι παρόντες ο Χαρίτσης, ο Σταθάκης και ο Τσακαλώτος;) Και μετά να δούμε αν βρεθεί δίαυλος επικοινωνίας με το μεγαλύτερο ΠΑΣΟΚ του Κασσελάκη και να ξαναζήσουμε σε λούπα το… «συνεργαστείτε για να φύγει ο Μητσοτάκης».

Και πάλι εσύ θα ρωτάς: Ναι, ρε παιδιά αλλά με την ίδια πολιτική; Και πάλι θα σου λένε, έλα μωρέ, πάμε και θα τα βρούμε στην πορεία, μη τυχόν και πάρει κεφάλι η ακροδεξιά… Μπορείς να δεις λίγο μπροστά; Εχει τίποτα καλύτερο;  Το αντέχεις για ακόμα χίλιες μέρες;      

www.pisoselides.gr 

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pisoselides/episodes/ep-e2kn2kb

Περισσότερα επεισόδια

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Μάθετε τι (ενημέρωση) τρώτε

Μάθετε τι (ενημέρωση) τρώτεΕχεις στη διάθεσή σου περισσότερη πληροφορία και γνώση απ’ όση είχε ποτέ ο άνθρωπος πάνω στη Γη. Εχεις τη δυνατότητα πρόσβασης σε χιλιάδες πηγές για το ίδιο θέμα και κυρίως έχεις τουλάχιστον στον δυτικό κόσμο σχετικά απρόσκοπτη πρόσβαση στο ίντερνετ. Παρόλα αυτά γιατί πάνε όλα τόσο λάθος για την ενημέρωσή σου αλλά και για το πώς αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο (ίσως και τον...

Talks | Άρης Χατζηστεφάνου

«Η ΤΕΧΝΗΤΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ»Ο Άρης Χατζηστεφάνου, δημοσιογράφος, σκηνοθέτης και συγγραφέας του βιβλίου «Προπαγάνδα και Παραπληροφόρηση στο ίντερνετ», περιγράφει το βιβλίο ως ένα εγχειρίδιο για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση της προπαγάνδας και επισημαίνει ότι, ενώ οι βασικές αρχές της προπαγάνδας (τίτλοι, σύνταξη, φωτογραφίες) ισχύουν σε όλα τα μέσα, το διαδίκτυο εισάγει νέες...

Πίσω Σελίδες | Ποιανού είναι ο Χατζιδάκις;

Ποιανού είναι ο Χατζιδάκις;Για άλλη μια φορά συζητάμε για τη διαχείριση του έργου του Μάνου Χατζιδάκι και για τις απαγορεύσεις που επιβάλλει ο κληρονόμος του. Όχι στα σούπερ μάρκετ, όχι και σε διεθνείς περιοδείες με Χαρούλη και Μποφίλιου, αλλά ναι σε διαφήμιση της Cosmote, ναι παλιότερα και σε προεκλογικό υλικό του Γιώργου Βουλγαράκη; Από την άλλη σίγουρα το brand «The Music of Greece» είναι ο...