podlist.gr

Πίσω Σελίδες
Πίσω Σελίδες

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Κοπρίτης

Κοπρίτης

Σου έχει τύχει ποτέ να περάσει ένα κοπριτάκι και να αφήσει μια σκατούλα μπροστά στην πόρτα σου; Τι να κάνεις, να τα βάλεις με το ζωντανό (αν το προλάβεις); Δεν έχει και ιδιοκτήτη να τσακωθείς μαζί του, οπότε αναγκάζεσαι απλά να τη μαζέψεις και να υποστείς τη μπόχα μέχρι να την πετάξεις στα σκουπίδια. Περίπου έτσι συμβαίνει και με την «τοποθέτηση» του Ταμήλου στον δημόσιο διάλογο. Μόνο που αυτός έχει «ιδιοκτήτη». Ο οποίος μπορεί τώρα να τον έδιωξε αλλά στην ουσία τα ίδια ακριβώς υποστηρίζει. Και ο Αδωνις τα ίδια δεν έλεγε; Ότι δεν απασχολεί την κοινωνία η τραγωδία; Είναι «γραμμή» τους  και δυστυχώς έχουν και μπόλικους οπαδούς που αντέχουν και πολλαπλασιάζουν την μπόχα.  Οπότε εσύ απλά σκουπίζει στις ακαθαρσίες. 

Για πόσο ακόμα όμως; 

Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:

-----

Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος του Σωματείου των Υπαλλήλων Έλξης (μηχανοδηγών): «ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ;» 

Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Ενωσης Προσωπικού Έλξης (μηχανοδηγών) μιλά για την αποκάλυψη με τα μονταρισμένα ηχητικά ντοκουμέντα την μέρα του δυστυχήματος στα Τέμπη και την αλλοίωση πολλών στοιχείων, γεγονός που έχει δημιουργήσει κοινωνικές αντιδράσεις.

Όπως σημειώνει, δημιουργούνται ερωτήματα για το αν έχει αλλοιωθεί ή αποκρυφθεί και κάτι άλλο, τονίζοντας παράλληλα ότι η κυβέρνηση στοχοποιεί τον κλάδο για να βγάλει τις ευθύνες από πάνω της, την ώρα που υπάρχουν στελέχη που ακόμα βρίσκονται στις θέσεις τους, τόσο στον ΟΣΕ όσο και στο Υπουργείο Υποδομών.

Αναφερόμενος στο ζήτημα με το φορτίο του εμπορικού τρένου, τονίζει ότι οι μηχανοδηγοί παραλαμβάνουν έγγραφα που υποδηλώνουν, τόσο τον αριθμό βαγονιών, όσο και το φορτίο, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να ελέγξουν το είδος του φορτίου.

Τέλος υποστηρίζει ότι η διάσπαση του σιδηροδρόμου είναι η βασική αιτία που οδήγησε σε φθορά και απαξίωση, σημειώνοντας ότι διαχρονικά ο σιδηρόδρομος ήταν «ο φτωχός συγγενής» των μεταφορών ενώ θα πρέπει να μπει στον διάλογο η γενική ανασυγκρότηση με στόχο έναν ποιοτικό σιδηρόδρομο.

www.pisoselides.gr

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pisoselides/episodes/ep-e2hkif3

Περισσότερα επεισόδια

Πίσω Σελίδες | Κοινωνικά, πήγες λίγο παραπέρα αυτά τα δέκα χρόνια;

Κοινωνικά, πήγες λίγο παραπέρα αυτά τα δέκα χρόνια; Ακόμα και αν δεν πέτυχες πολλά, ούτε στην πραγματική οικονομία, ούτε στην πολιτική συνειδητοποίηση αυτού του λαού. Εστω κοινωνικά έγινε λίγο καλύτερη αυτή η χώρα στα δέκα χρόνια που πέρασαν; Δυνάμωσαν οι δεσμοί της κοινωνίας; Θυμάσαι τα κοινωνικά ιατρεία και φαρμακεία την περίοδο της κρίσης; Θυμάσαι τις πρωτοβουλίες με ανταλλακτικά νομίσματα,...

Πίσω Σελίδες | Πολιτικά, πού είσαι δέκα χρόνια μετά;

Πολιτικά, πού είσαι δέκα χρόνια μετά; Ακόμα και αν τότε πείστηκες πως ήταν απαραίτητη η συνθηκολόγηση, ακόμα και αν την είδες ως μια τακτική ήττα σε μια μάχη για να κερδίσεις έναν πιο μακροχρόνιο πόλεμο, πώς φανταζόσουν την Αριστερά δέκα χρόνια μετά; Προέβλεπες, επεδίωξες, πέτυχες μια ζύμωση στην κοινωνία που θα την έφερνε πιο κοντά στις θέσεις σου; Που θα έκανε καλύτερους τους συσχετισμούς για...

Πίσω Σελίδες | Δέκα χρόνια μετά. Είσαι καλύτερα;

Δέκα χρόνια μετά. Είσαι καλύτερα; Εντάξει, μπορεί να πιστεύεις ότι γλίτωσες από ακρίδες, σεισμούς λιμούς και καταποντισμούς και ότι δεν θα είχες κωλόχαρτο στα ράφια. Κοιτάζοντας όμως τη ζωή σου σήμερα, δέκα χρόνια μετά το όχι του λαού που έγινε ναι, μπορείς να πεις αν φανταζόσουν έτσι τη ζωή σου; Είσαι εκεί που σου υποσχέθηκαν όταν σου έλεγαν ότι γλίτωσες τα βράχια; Ζεις με αξιοπρέπεια; Βγαίνει...