podlist.gr

Πίσω Σελίδες
Πίσω Σελίδες

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Κοπρίτης

Κοπρίτης

Σου έχει τύχει ποτέ να περάσει ένα κοπριτάκι και να αφήσει μια σκατούλα μπροστά στην πόρτα σου; Τι να κάνεις, να τα βάλεις με το ζωντανό (αν το προλάβεις); Δεν έχει και ιδιοκτήτη να τσακωθείς μαζί του, οπότε αναγκάζεσαι απλά να τη μαζέψεις και να υποστείς τη μπόχα μέχρι να την πετάξεις στα σκουπίδια. Περίπου έτσι συμβαίνει και με την «τοποθέτηση» του Ταμήλου στον δημόσιο διάλογο. Μόνο που αυτός έχει «ιδιοκτήτη». Ο οποίος μπορεί τώρα να τον έδιωξε αλλά στην ουσία τα ίδια ακριβώς υποστηρίζει. Και ο Αδωνις τα ίδια δεν έλεγε; Ότι δεν απασχολεί την κοινωνία η τραγωδία; Είναι «γραμμή» τους  και δυστυχώς έχουν και μπόλικους οπαδούς που αντέχουν και πολλαπλασιάζουν την μπόχα.  Οπότε εσύ απλά σκουπίζει στις ακαθαρσίες. 

Για πόσο ακόμα όμως; 

Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:

-----

Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος του Σωματείου των Υπαλλήλων Έλξης (μηχανοδηγών): «ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ;» 

Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Ενωσης Προσωπικού Έλξης (μηχανοδηγών) μιλά για την αποκάλυψη με τα μονταρισμένα ηχητικά ντοκουμέντα την μέρα του δυστυχήματος στα Τέμπη και την αλλοίωση πολλών στοιχείων, γεγονός που έχει δημιουργήσει κοινωνικές αντιδράσεις.

Όπως σημειώνει, δημιουργούνται ερωτήματα για το αν έχει αλλοιωθεί ή αποκρυφθεί και κάτι άλλο, τονίζοντας παράλληλα ότι η κυβέρνηση στοχοποιεί τον κλάδο για να βγάλει τις ευθύνες από πάνω της, την ώρα που υπάρχουν στελέχη που ακόμα βρίσκονται στις θέσεις τους, τόσο στον ΟΣΕ όσο και στο Υπουργείο Υποδομών.

Αναφερόμενος στο ζήτημα με το φορτίο του εμπορικού τρένου, τονίζει ότι οι μηχανοδηγοί παραλαμβάνουν έγγραφα που υποδηλώνουν, τόσο τον αριθμό βαγονιών, όσο και το φορτίο, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να ελέγξουν το είδος του φορτίου.

Τέλος υποστηρίζει ότι η διάσπαση του σιδηροδρόμου είναι η βασική αιτία που οδήγησε σε φθορά και απαξίωση, σημειώνοντας ότι διαχρονικά ο σιδηρόδρομος ήταν «ο φτωχός συγγενής» των μεταφορών ενώ θα πρέπει να μπει στον διάλογο η γενική ανασυγκρότηση με στόχο έναν ποιοτικό σιδηρόδρομο.

www.pisoselides.gr

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pisoselides/episodes/ep-e2hkif3

Περισσότερα επεισόδια

Πίσω Σελίδες | Πόσα προλαβαίνεις;

Πόσα προλαβαίνεις; Για τη Γάζα. Πριν και πάνω απ’ όλα. Μα ταξιδεύοντας προς τη Γάζα το Madleen διασώζει ναυαγούς από το Σουδάν. Και μιλά για το τραγικό ναυάγιο του ανθρωπισμού μας στη Μεσόγειο που γίνεται θάλασσα θανάτου. Χωράει και αυτό στη σκέψη σου; Ειδικά αν έχεις το βάρος τη Πύλου, ναι, πρέπει να χωρέσει. Όλα ένα είναι εξάλλου. Η ίδια αιτία σκοτώνει αυτούς τους ανθρώπους και η Ευρώπη...

Πίσω Σελίδες | Τα μάτια στη Γάζα. Kαι στο Madleen

Τα μάτια στη Γάζα. Kαι στο MadleenΥπάρχουν κάποιοι αυτές τις μέρες που σώζουν την αξιοπρέπεια του πλανήτη. Που βρίσκονται στο στόμα του λύκου, όχι μόνο για τους Παλαιστίνιους αλλά και για σένα (και για μένα) που θα βλέπουμε από το σπίτι την πορεία του Madleen για το σπάσιμο του θαλάσσιου αποκλεισμού και την Πορεία προς τη Γάζα από 2.000 ανθρώπους που θα προσπαθήσουν να φτάσουν στο πέρασμα της...

Talks | Άρτεμις Αγαθοπούλου - Περικλής (March to Gazza)

«ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ»Η Άρτεμις Αγαθοπούλου από την Πρωτοβουλία "March to Gazza", μιλά για την μεγάλη συμμετοχή της Ελλάδας στο όλο εγχείρημα που μέχρι στιγμής έχουν φτάσει τους 100 ενώ πάνω από 2.000 άνθρωποι συμμετέχουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και στηρίζει την δράση.Αναφέρεται στο founding που έχει ξεκινήσει και συλλέγονται χρήματα για την ενίσχυση του...