podlist.gr

Talks | Γιώργος Καλαϊτζίδης

«ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ»

O Γιώργος Καλαϊτζίδης, μέλος του Ρουβίκωνα, μιλά για την παρέμβαση της οργάνωσης στην Βουλή με ανάρτηση ενός πανό για τα Τέμπη και το δικαστικό «κυνήγι» των μελών του απο το κράτος.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι κανένα πανό δεν πρόκειται να αλλάξει τα πράγματα και μόνο η μαζική παρέμβαση του λαού μπορεί να πετύχει αλλαγές, υπενθυμίζοντας ότι κάποια πράγματα πήραν μπροστά, μόνο μετά τις μαζικές διαδηλώσεις της προηγούμενης Κυριακής ενώ υπογραμμίζει ότι ο λαϊκός παράγοντας αποτελεί φόβητρο για τις κυβερνήσεις.

Κλείνοντας αναφέρεται στις δικαστικές μάχες των μελών του Ρουβίκωνα από το κράτος που αφορούν παλαιότερες παρεμβάσεις σε διάφορες υποθέσεις, όπως η ΛΑΡΚΟ, η διαχείριση της πανδημίας, η περίπτωση ενός γιατρού που λάμβανε φακελάκια κ.α..

Συνέντευξη στον Μάριο Διονέλλη, στις 06.02.2025 -  www.pisoselides.gr

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pisoselides/episodes/Talks-e2ugca5

Περισσότερα επεισόδια

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Μάθετε τι (ενημέρωση) τρώτε

Μάθετε τι (ενημέρωση) τρώτεΕχεις στη διάθεσή σου περισσότερη πληροφορία και γνώση απ’ όση είχε ποτέ ο άνθρωπος πάνω στη Γη. Εχεις τη δυνατότητα πρόσβασης σε χιλιάδες πηγές για το ίδιο θέμα και κυρίως έχεις τουλάχιστον στον δυτικό κόσμο σχετικά απρόσκοπτη πρόσβαση στο ίντερνετ. Παρόλα αυτά γιατί πάνε όλα τόσο λάθος για την ενημέρωσή σου αλλά και για το πώς αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο (ίσως και τον...

Talks | Άρης Χατζηστεφάνου

«Η ΤΕΧΝΗΤΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ»Ο Άρης Χατζηστεφάνου, δημοσιογράφος, σκηνοθέτης και συγγραφέας του βιβλίου «Προπαγάνδα και Παραπληροφόρηση στο ίντερνετ», περιγράφει το βιβλίο ως ένα εγχειρίδιο για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση της προπαγάνδας και επισημαίνει ότι, ενώ οι βασικές αρχές της προπαγάνδας (τίτλοι, σύνταξη, φωτογραφίες) ισχύουν σε όλα τα μέσα, το διαδίκτυο εισάγει νέες...

Πίσω Σελίδες | Ποιανού είναι ο Χατζιδάκις;

Ποιανού είναι ο Χατζιδάκις;Για άλλη μια φορά συζητάμε για τη διαχείριση του έργου του Μάνου Χατζιδάκι και για τις απαγορεύσεις που επιβάλλει ο κληρονόμος του. Όχι στα σούπερ μάρκετ, όχι και σε διεθνείς περιοδείες με Χαρούλη και Μποφίλιου, αλλά ναι σε διαφήμιση της Cosmote, ναι παλιότερα και σε προεκλογικό υλικό του Γιώργου Βουλγαράκη; Από την άλλη σίγουρα το brand «The Music of Greece» είναι ο...