Φεστιβάλ Βενετίας και Joker: Folie à Deux | #223
Λίγες μέρες μετά τη λήξη του Φεστιβάλ Βενετίας, το POP για τις Δύσκολες Ώρες σχολιάζει τα βραβεία της διοργάνωσης, τις ταινίες εντός και εκτός βραβείων που έχουν ελληνική διανομή και περιμένουμε να δούμε, και φυσικά, τι άλλο, το Joker: Folie à Deux που όχι, δεν πήρε Χρυσό Λέοντα όπως το πρώτο αλλά αναμένεται να σπάσει και αυτό τα ταμεία.
Ακολουθεί ο μόνος οδηγός για όσα περιμένουμε από το Φεστιβάλ Βενετίας που θα χρειαστείς.
Τι κάνει ο Pedro Almodóvar στο βραβευμένο με Χρυσό Λέοντα The Room Next Door που δεν έχει ξανακάνει ακριβώς έτσι; Πώς νιώθουμε για το βραβευμένο για Σκηνοθεσία The Brutalist που περιμέναμε δύο τουλάχιστον χρόνια να κυκλοφορήσει; Τι διαφορετικό κάνει το Babygirl με τη Nicole Kidman που σήκωσε το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού για την ερμηνεία της και ποιο είναι πάντα το ρίσκο με τα ιταλικά φιλμ στο Φεστιβάλ Βενετίας;
Και φυσικά, ποιο είναι το spoiler-free συμπέρασμα για το Joker: Folie à Deux; Ο Θοδωρής έγραφε κάποτε πως θα είναι είτε η καλύτερη, είτε η χειρότερη ταινία όλων των εποχών - τι ίσχυσε τελικά; Πώς κατάφερνει η ταινία να έχει τη Lady Gaga ως highlight αλλά ταυτόχρονα να την υποχρησιμοποιεί; Και τελικά, είναι μιούζικαλ ή όχι όπως υποστηρίζουν πεισματικά οι συντελεστές της;
Αυτά και πολλά περισσότερα στο POP για τις Δύσκολες Ώρες της εβδομάδας!