Τα δικά μας Όσκαρ (2024) | #203
Τα Όσκαρ απέχουν λίγες μέρες κι αυτό σημαίνει πως ήρθε η ώρα, όπως κάθε χρόνο από το ξεκίνημα αυτού του podcast, που η Ιωσηφίνα Γριβέα κι ο Θοδωρής Δημητρόπουλος δίνουν τα δικά τους βραβεία.
Κι αυτό φυσικά σημαίνει, με υποψηφιότητες εκ του μηδενός – αλλιώς πού είναι το φαν; Ξεχάστε το Nyad, κάντε χώρο για το Asteroid City. Αφήστε στην άκρη το Maestro, γνωρίστε το La Chimera. To POP για τις Δύσκολες Ώρες βάζει τα πράγματα (και τις υποψηφιότητες) στη θέση τους.
Πού διακρίνεται περισσότερο το May December, στο σενάριο ή στη σκηνοθεσία; (Ή στους ρόλους;;) Τι είναι το La Chimera που έχουμε κι οι δύο σε όλες μας τις κατηγορίες; Τι θέση παίρνουν στο καυτό δίλημμα Stone εναντίον Gladstone; Σε ποιες κατηγορίες συμφωνούν Ιωσηφίνα και Θοδωρής δίνοντας το ίδιο ακριβώς βραβείο; Ποια είναι η ταινία της χρονιάς; Ποια είναι η κωμωδία της χρονιάς; Σε ποιου ηθοποιού τα υγρά μάτια χανόμαστε; Και σε ποιας ταινίας τον κατασκευασμένο κόσμο θα θέλαμε να ζήσουμε;
Ποιες κατηγορίες μοιάζουν με τα Όσκαρ και ποιες ούτε καν; Πού θα βραβεύαμε τελικά το Killers of the Flower Moon και πού το Poor Things; Ποια από όλες τις ερμηνείες του Oppenheimer είναι η καλύτερη; Ποιο σκανδιναβικό έπος χώρεσε τελευταία στιγμή στις λίστες μας; Και ποιο ρουμάνικο; Ποιος κάτοχος δαχτυλιδιού Super Bowl(!) βρίσκεται στις υποψηφιότητές μας; Γιατί είναι υποψήφιος ο Keanu Reeves; Και τέλος, γιατί τρέχουμε πανικόβλητοι και δε φτάνουμε;